پیام ویژه
بازی Halo 4 در 17 نوامبر به رایانه‌‌های شخصی می‌‌آید
شنبه 1 آذر 1399 - 21:35:47
پیام ویژه - باشگاه خبرنگاران / شرکت مایکروسافت در نظر دارد در تاریخ 17 نوامبر بازی های Halo را برای رایانه های شخصی و کنسول های جدید عرضه کند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید شرکت مایکروسافت قصد دارد بازی پرطرفدار Halo 4 را در تاریخ 17 نوامبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر برای رایانه‌های شخصی عرضه کند. طبق این اطلاعات بازی Halo 4 قرار شده برای رایانه‌های شخصی آماده‌سازی شود.
عنوان مذکور از یک بخش داستانی و تک نفره بازسازی شده بهره می‌برد و طبق اظهارات مسئولان شرکت مایکروسافت کاربران می‌توانند از این بخش به مدت طولانی لذت ببرند.
عنوان Halo 4 ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس 360 در نوامبر سال 2012 منتشر شد. این بازی به عنوان چهارمین نسخه اصلی سری بازی‌‌های Halo به حساب می‌آید اما در واقع هفتمین نسخه‌ای است که توسط مایکروسافت عرضه می‌شود. 
جزئیات مجموعه بازی‌های Halo The Master Chief Colletion
دارندگان رایانه‌های شخصی از عنوان Halo The Master Chief Colletion در دسامبر سال 2019 برخوردار شدند اما این عنوان که قرار بود شامل تمامی مجموعه‌های اصلی Halo باشد تنها عنوان Halo: Reach را در خود جای می‌داد. شرکت 343 Industries طی سال 2020 سعی کرد نسخه‌های دیگر سری بازی‌های Halo را نیز به این مجموعه اضافه کند.
بسته بازی‌های The Master Chief Collection برای دارندگان رایانه‌های خانگی به مبلغ 39.99 دلار قابل خرید است اما افرادی که تمایل دارند می‌توانند عنوان Halo 4 را در 17 نوامبر به صورت جداگانه نیز تهیه کنند. البته باید گفت کاربران در حال حاضر قادر به سفارش بازی مورد نظر نیستند و باید تا زمان عرضه نهایی صبر کنند.
همچنین افرادی که تمایل دارند با خرید حساب کاربری Xbox Game Pass برای رایانه شخصی خود امکان تجربه این بازی را پیدا خواهند کرد. گفتنی است؛ در تاریخ 17 نوامبر عنوان Halo: The Master Chief Collection برای کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت یعنی Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/504630/بازی-Halo-4-در-17-نوامبر-به-رایانه‌‌های-شخصی-می‌‌آید
بستن   چاپ