پیام ویژه
بازی Star Citizen برای مدتی محدود رایگان شد
شنبه 1 آذر 1399 - 21:36:07
پیام ویژه - گیم فا / به تازگی و با اعلام کلاود ایمپریوم (Cloud Imperium)، برای مدتی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی آلفای این بازی MMO را تجربه کنند.
بازی Star Citizen تا تاریخ 12 آذر (2 دسامبر 2020) به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. با دریافت این بازی، می‌توانید به بیش از 100 سفینه‌ی بازی دسترسی داشته باشید. این اولین باری است که این تعداد از سفینه در بازی بدون پرداخت هزینه در دسترس قرار گرفته‌اند. یکی از این سفینه‌ها، Crusader Mercury Star Runner است که بسیار محبوب بوده و حالا برای اولین بار قابل استفاده است.
در طی این رویداد، بازی‌بازان می‌توانند برای نخستین بار به نمایشگاه Babbage هم دسترسی داشته باشند. در این نمایشگاه، سازندگان وسایل نقلیه، سلاح و زره حضور خواهند داشته و جدیدترین سفینه‌ها، طرح‌ها و ابزار دیگر خود را به نمایش می‌گذارند.
بازی Star Citizen قصدا دارد سبک شبیه‌ساز فضایی کلاسیک را به همراه جلوه‌های بصری پیشرو، با سبک چند نفره‌ی بسیار گسترده ترکیب کند. بازی‌بازان می‌توانند از کار حمل و نقل بار به کار‌ غیرقانونی روی بیاورند؛ یا در نقش جستجوگر قرار بگیرند و یا نقش‌های دیگری را که دوست دارند انتخاب کنند. سیاره‌ها و قمرهای متعددی برای گشت و گذار در بازی وجود دارند که شهرها و حتی غارهای بسیار بزرگی در خود دارند که همگب با دقت بسیار طراحی شده‌اند. پس اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده‌اید، تا تاریخ 12 آذر فرصت خواهید داشت.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/504633/بازی-Star-Citizen-برای-مدتی-محدود-رایگان-شد
بستن   چاپ