پیام ویژه
به‌روزرسانی کروم برای آیپد منتشر شد
شنبه 1 آذر 1399 - 21:37:55
پیام ویژه - سخت افزار / مرورگرهای زیادی برای آیپد وجود دارند که به کاربر امکان استفاده از فضای اینترنت و گشت گذار در سایت‌ها را می‌دهند اما Chrome و Safari دو مرورگر برتری هستند که در آیپد استفاده می‌شوند. بروزرسانی چند پنجره کروم برای آیپد این قابلیت را به کاربرانی که قصد تجربه محیط دسکتاپ را بر روی آیپد خود دارند را خواهد داد. با حضور این بروزرسانی احتمال پیشی گرفتن کروم از سافاری زیاد شده است.
سافاری مرورگر پیشفرض اپل برای گشت و گذار در محیط اینترنت توسط دستگاه‌های آیپد، آیفون و مک است. اما کروم اندکی تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. هر دو مرورگر به شما امکان دسترسی به سایت مورد نظرتان را خواهند داد اما تجربه کاربری، آیکون‌ها و قابلیت‌های هر دو مرورگر با یکدیگر متفاوت است. بروزرسانی چند پنجره کروم برای آیپد یکی از قابلیت‌هایی می‌باشد که باعث شده است تا کروم تجربه کاربری را برای استفاده کنندگان خود دو چندان کند.
قابلیت چند پنجره‌ای قبلا نیز بر روی نسخه کروم آیپد حضور داشت اما با بروزرسانی جدید این امکان به صورت همزمان امکان پذیر شده است. این بدین معنا است که کاربران قادر هستند همزمان در یک وبسایت اقدام به خرید محصول خود و در صفحه دیگر نگاهی به مشخصات آن محصول بیاندازند تا دقت خرید خود را بالاتر از قبل ببرند. این یکی از کوچکترین مثال‌هایی بود که با بروزرسانی کروم امکان آن برای کاربران فراهم شده است.
قابلیت استفاده از چند پنجره به صورت همزمان یکی از قابلیت‌هایی است که به صورت پیشفرض در کالبد آیپد مدت زمان طولانی است که قرار دارد اما این مورد تنها توسط برنامه‌های اختصاصی اپل به طور کامل از تمام امکانات آن استفاده شده است و در مابقی برنامه‌ها این امکان به صورت محدود حضور پیدا کرده است. اما خوشبختانه برنامه‌های زیادی سعی کرده‌اند با بروزرسانی خود این امکان را به نسخه آیپد خود اضافه کنند تا کاربران آیپد کمبودی در این خصوص احساس نکنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/504649/به‌روزرسانی-کروم-برای-آیپد-منتشر-شد
بستن   چاپ