پیام ویژه
تبریک گروه های فلسطینی به مناسبت آزادی ماهر الاخرس از زندان صهیونیستی
جمعه 7 آذر 1399 - 11:01:08
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: ما آزادی ماهر الاخرس از زندان صهیونیستی را که یک الگوی تمام عیار در زمینه قدرت و صبر و استقامت فلسطینیان تا زمان تحقق اهداف و آرمان هایشان ارائه کرد، تبریک عرض می کنیم.» 
وی تصریح کرد که این آزاده فلسطینی درماندگی و ناتوانی اشغالگران صهیونیست در زمینه تضعیف اراده پولادین ملت فلسطین را به تصویر کشید.
از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نبرد عزت و کرامت که الاخرس با اعتصاب غذا آن را آغاز کرد، بهترین گواه بر این واقعیت است که ملت فلسطین هرگز تن به خفت و خواری نمی دهد و این ملت شیفته آزادی و رهایی از یوغ اشغالگران صهیونیست است.
از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن عرض تبریک و تهنیت به ملت فلسطین و جنبش اسرای فلسطین به مناسبت آزادی این مجاهد فلسطینی پس از یک حماسه آفرینی دلاورمردانه، تاکید کرد که الاخرس در سایه پایداری و پایمردی و اعتصاب غذایش و به موازات آن همبستگی گسترده مردمی و محافل بین المللی یک پیروزی جدید را برای جنبش اسرای فلسطین علیه زندانبانان صهیونیست رقم زد.
این جبهه تاکید کرد که نبرد پشتیبانی و حمایت از اسرای فلسطینی تا ز
الاخرس نیز طی اظهاراتی تاکید کرد که ملت فلسطین به دفاع از خویشتن ادامه دهد و برای برچیدن بساط ظلم و ستم اشغالگران، منتظر جهانیان نماند.
وی تصریح کرد:« بنده احساس می کنم که یک پیروزی بزرگ در برابر قوی ترین قدرت منطقه خاورمیانه را رقم زدم، ما در سایه پایداری و جانفشان هایمان پیروز خواهیم شد و آزادانه و شرافتمندانه زندگی خواهیم کرد.» 
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/509066/تبریک-گروه-های-فلسطینی-به-مناسبت-آزادی-ماهر-الاخرس-از-زندان-صهیونیستی
بستن   چاپ