پیام ویژه
گوشی هوشمند جدید ریلمی در FCC قرار گرفت
شنبه 8 آذر 1399 - 09:01:06
پیام ویژه - سخت افزار / گوشی هوشمند ریلمی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در وب سایت FCC قرار گرفت.
ریلمی، برند خوشنام کمپانی اوپو احتمالا به زودی اسمارتفون جدیدی را معرفی خواهد کرد. گوشی هوشمند ریلمی با اسم مدل RMX3063 به تازگی در وب سایت FCC قرار گرفته است. در لیستی که این وب سایت از این گوشی هوشمند ریلمی منتشر کرده، به برخی از مشخصات فنی کلیدی دستگاه نیز مانند ظرفیت باتری و مشخصات دوربین اشاره شده است.
بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت FCC، دستگاهی با برند ریلمی و شماره مدل RMX3063 انتظار می رود به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز باشد. همچنین در پشت این دستگاه، یک دوربین سه گانه با چینش مستطیلی شکل در گوشه بالای سمت چپ تعبیه شده است. لیست FCC همچنین به سیستم عامل Realme UI V1.0 این دستگاه به طور پیشفرض اشاره کرده است. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از بلوتوث 4.2، وای فای 802.11 b/g/n و GPS به عنوان قابلیت های اتصالاتی پشتیبانی می کند.
در حال حاضر صحبتی در مورد نام این دستگاه نشده و مشخص نیست به صورت جهانی عرضه شود با در انحصار بازارهای خاصی باشد. اخیرا طبق گزارشی گوشی هوشمند Realme X7 با اسم رمز RMX2176 گواهی Bureau را از استاندارد هند دریافت کرد و مشخص شد این دستگاه وارد بازار هند خواهد شد.
انتظار می‌رود عرضه این دستگاه در ژانویه 2021 رخ دهد. ریلمی در نظر دارد با عرضه Realme X7 شبکه 5G را با قیمت مناسبی در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد. به تازگی Realme X7 Pro 5G نیز گواهی BIS را دریافت کرده که می‌تواند بدین معنا باشد کمپانی قصد دارد هر دو دستگاه را همزمان روانه بازار کند.
*تصویر تزئینی است

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/509756/گوشی-هوشمند-جدید-ریلمی-در-FCC-قرار-گرفت
بستن   چاپ