پیام ویژه
نباید به گرگ ترحم کنیم!
شنبه 8 آذر 1399 - 13:28:38
پیام ویژه - کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند دهه اخیر انقلاب اسلامی همواره شاهد کینه توزی و ترورهای کور سیستم های وابسته به صهیونیست و استکبار جهانی بوده که نکته قابل توجه در این کینه توزی ها به تعبیر امام راحل این است که با شهید کردن فرزندان کشور ایران اسلامی و چهره های علمی کشور جز خسران و خزلت چیزی نصیب دشمنان نخواهد بود.
وی تأکید کرد: اینگونه اقدامات ناجوانمردانه صهیونیست ها و استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در ترور دانشمندان عزیز ایرانی عزم مردم را در مقابله با استکبار جهانی که مخالف پیشرفت بیش از پیش کشورمان در زمینه های مختلف علمی هستند را بیشتر می کند.
سرمدی واله افزود: دشمنان و استکبار به این نتیجه رسیده اند که کشور ایران هر چه به لحاظ علمی پیشرفت کند و مسلط شود تاب آوری، مقاومت و ایستادگی این ملت در دفاع از آرمان های وطن بیشتر می شود و این نگاه برای دشمنان بسیار سخت است.
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده کشور ایران اسلامی با این اقدامات ددمنشانه خود کاری از پیش نخواهند برد و شهادت شهیدانی چون فخری زاده ها وحدت، همبستگی، عزم و اراده ملت ایران به ویژه جوانان خلاق و علمی ما را بیشتر خواهد کرد و این جوانان خلاق و نخبه علمی هر یک هزاران فخری زاده خواهند شد، ادامه داد: شهادت فخری زاده برای برخی از عوامل داخلی که دل در گرو مذاکره با استکبار جهانی دارند حاکی از این پیام است که نباید به گرگ ترحم داشته باشیم و ارتباط و مذاکره با استکبار جهانی مشکلی را حل نخواهد کرد.
نماینده اسدآباد در خانه ملت با تأکید بر عدم هر گونه مذاکره با دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی هر چه به ما نزدیک شوند اطلاعات بیشتری از ما به دست می آورند و نقاط قوت ما را بیشتر می شناسند و همان نقاط را مورد هجمه قرار می دهند و نگاه به مذاکره داشتن نگاهی غلط است.
سرمدی واله در پایان گفت: پیام خون شهید ما فخری زاده این بود که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برخورد با آرمان های انقلاب از هیچ توطئه و جنایت ددمنشانه ای کوتاه نمی آیند و باید با علم و دانش و آگاهی مراقب انقلابمان باشیم.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/509979/نباید-به-گرگ-ترحم-کنیم!
بستن   چاپ