پیام ویژه
عکس خاص و دیدنی از شبنم مقدمی
شنبه 8 آذر 1399 - 23:03:43
پیام ویژه - شبنم مقدمی هنرپیشه سینما و تلویزیون و اهل ایران است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال 76 آغاز کرده و تاکنون در سریال هفت سنگ و مدینه نقش آفرینی کرده است. شبنم مقدمی متاهل است او سال 1384 با علیرضا آرا بازیگر ایرانی ازدواج کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون است. آخرین بار شبنم مقدمی را مخاطبان در سریال هیولا دیده اند. شبنم مقدمی تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری ایفای نقش کرده است. شبنم مقدمی در بازیگری بسیار بااستعداد است.
شبنم مقدمی (متولد ٣ فروردین ماه 1351 در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شبنم مقدمی در سال 85 با بازی در مجموعه تلویزیونی زیر تیغ توانست به شهرت فراوانی برسد. در ادامه بیوگرافی کامل شبنم مقدمی را میتوانید بخوانید.
بیوگرافی شبنم مقدمی
شبنم مقدمی متولد 1351 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته اموزشگاه ازاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد.
وی فعالیت خود در رادیو را در سال 77 با اجرای برنامه" خانه ی کاغذی" به کارگردانی شهرام کرمی شروع کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی مانند" هفت شنبه"،" خط خطیم،" کبوتری ناگهان" و" هفت ترانه" را داراست. وی به موازات فعالیت های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم" زخمی"( کامران قدکچیان، 1377) شروع نمود.
شبنم مقدمی هنرپیشه توانمند و خوب کشورمان اول در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را با گروه تئاتر شایا شروع کرد. بعد از آن بطور جدّی تر به اموزشگاه بازیگری آقای امین تارخ رفت و در آن جا لنز و بازی در برابر دوربین را شناخت.

پیام ویژه


خانواده شبنم مقدمی
شبنم مقدمی در خصوص خانواده اش اینطور میگوید :پدر و مادرم آدم های روشن فکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند مادرم در دانشگاه کشاورزی کار میکرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم به نام بهنام دارم.
ازدواج شبنم مقدمی
شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان ایرانی، متولد سال 1354 در تهران) ازدواج نموده است.

پیام ویژه



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/510274/عکس-خاص-و-دیدنی-از-شبنم-مقدمی
بستن   چاپ