پیام ویژه
چالش گیمی با آخرین خبر، هفته سوم
شنبه 8 آذر 1399 - 23:16:45
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / سلام، ما برگشتیم با یک چالش گیمی دیگه که با قبلی ها یه فرق بزرگ داره! اول ازتون عذرخواهی می‌کنیم که یه خرده بیشتر منتظرتون گذاشتیم و نشد طبق قولی که دادیم هفته در میان این چالش رو برگزار کنیم که خب علتش هم محدودیت های کرونایی و دورکار شدن یک سری از همکاران‌مون بود.
اگر از کاربرانی هستید که در دو چالش قبلی‌مون شرکت کردید که خب مستقیم برید سراغ ویدئویی که براتون گذاشتیم تا هم رکوردداران دور قبلی رو بشناسید، هم ببینید بازی این هفته‌مون چیه و تفاوت بزرگش با دورهای قبلی رو متوجه بشید. (جایزه داره این چالش!)

پیام ویژه


چالش گیمی با آخرین خبر، هفته دوم
1399/08/23 - 09:33
اما اگر جدیدا به جمع #گیمرخبری ها پیوستید قبل دیدن ویدئو باید بگیم که ما هفته در میان یه چالش گیمی داریم که در اون یه بازی موبایلی رو معرفی می کنیم، شما زحمت می کشید نصبش می‌کنید و یک اسکرین شات از رکوردتون می‌گیرید و از طریق کاشی عکاسخونه برای ما ارسال می‌کنید. در عنوان هم بنویسید «#گیمرخبری نام کاربری‌تون».

پیام ویژه

لینک دانلود: از گوگل پلی - - - - - - - کافه بازار - - - - - - - - مایکت - - - - - - - - - iOS
نظرتون رو راجع به بهتر شدن این چالش ها و مسابقات همینجا بهمون بگین، و بدونید که فرصت شرکت در این چالش تا 6 صبح چهارشنبه 12 آذر هست اما اگه استقبال کنید و بخواید تمدید هم میشه. هر روز هم رکوردداران اون روز در کاشی «بازار اپ» منتشر خواهند شد که می تونید پیگیری کنید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/510385/چالش-گیمی-با-آخرین-خبر،-هفته-سوم
بستن   چاپ