پیام ویژه
وزیر کشور؛
روند کرونا در کشور نزولی شد
يکشنبه 9 آذر 1399 - 08:26:19
پیام ویژه - وزیر کشور گفت: : نتایج محدودیت‌های کرونایی خوب بوده است. نقاط قوت افزایش یافته و بیش از 350 مورد مصوبه بوده که به دستگاه‌های ذی‌‌ربط ابلاغ شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، عبدالرضا رحمانی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده گفت:‌ الحمدالله یک هفته گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داد. همه دستگاه‌‌های مسئول اجرای طرح که بیش از 15 دستگاه بوده همه همدیگر را پیدا کردند و هماهنگی خوبی ایجاد شده است و همه به وظایف خود آشنا هستند.
وی افزود: نتایج محدودیت‌های کرونایی خوب بوده است. نقاط قوت افزایش یافته و بیش از 350 مورد مصوبه بوده که به دستگاه‌های ذی‌‌ربط ابلاغ شد. در 160 شهر که این طرح محدودیت تردد و فعالیت صنوف اجرا می شود روند ابتلای بیماری کرونا رو به پایین است.
وزیر کشور تاکید کرد: مردم به خوبی در اجرای طرح کمک کردند و 80 درصد خودشان ممنوعیت فعالیت صنوف و تردد ها را رعایت کردند.
وزیر کشور تصریح کرد: بسیاری از شهر‌ها از طرف قرمز به سمت نارجی رفتند. روند رو به پایین است و در خیلی از استان‌ها به عدد خوبی رسیده است. در بوشهر فوتی‌ها به صفر رسیده است. در خراسان جنوبی از 16 تا 17 فوتی در روز به 6 و 7 نفر رسیده ایم و روند خوبی در حال اجرا است.
رحمانی‌فضلی اعلام کرد:‌ وضعیت تست گیری بسیار خوب شده است. وزارت بهداشت روی تست‌های سریع کار کردند و اولین محموله‌های تست تحویل وزارت بهداشت شد، اعلام شده است 40 هزار تست "پی‌سی‌آر "انجام می‌شود و این وضعیت به سمت 100 هزارتایی می‌رود.
تسنیم

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/510461/روند-کرونا-در-کشور-نزولی-شد
بستن   چاپ