پیام ویژه
تراشه اپل M1X برای مک بوک پرو 16 اینچ ارایه خواهد شد
دوشنبه 10 آذر 1399 - 05:07:24
پیام ویژه - ترنجی / ما به طور فزاینده ای از عملکرد چیپست جدید اپل M1 تحت تأثیر قرار گرفته ایم، که تکامل پردازنده A14 آنها است. امشب همچنین می شنویم که تراشه اپل M1X برای مک بوک پرو 16 اینچ ارایه خواهد شد. این تراشه یک ارتقا قابل تامل نسبت به M1 است.
تراشه اپل M1X
با وجود عملکرد قابل توجه اپل M1 اما این شرکت هنوز از پای نمی‌نشیند و طبق شایعات در حال کار بر روی نسل بعدی تراشه با نام Apple M1x است.
تراشه جدید اپل ام 1 ایکس با 8 هسته “Fire Storm” و 4 هسته “Ice Storm” برای کارهای سبک تر، از معماری Big-small استفاده خواهد کرد. این پردازنده Apple M1 از 8 هسته (4 هسته از هر نوع) برای افزایش عملکرد بهره می برد.

پیام ویژه

تراشه جدید ظاهرا به سمت مک بوک پرو 16 اینچی پیش می رود که ممکن است خیال خریداران مک بوک پرو را راحت کند. با توجه به اینکه تنها تفاوت میان چیپست مک بوک ایر و مدل 13 مک بوک پرو در فن خنک کننده آن بود، مدل پرو 16 اینچ می تواند پروتر باشد!
این منبع ادعا کرد که منابع وی گفته است:
“اگر فکر می کنید M1 سریع است، M1X را ندیده اید”.
ما گمان می کنیم اینتل و کوالکام از این که اپل سخت افزار را بدون سیستم عامل نمی فروشد، خیالی آسوده دارند، چرا که در غیر این صورت برندهای دیگر احتمالا برای خرید تراشه اپل سرودست می شکستند! اما فقط یک لحظه فکر کنید که روال عوض شود!

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/510758/تراشه-اپل-M1X-برای-مک-بوک-پرو-16-اینچ-ارایه-خواهد-شد
بستن   چاپ