پیام ویژه
تصادف زانتیا با خودروی کارگران دیری؛ 22 نفر مجروح شدند
دوشنبه 10 آذر 1399 - 05:15:23
پیام ویژه - فارس / ساعت 15 و 17 دقیقه امروز به دنبال برخورد یک دستگاه زانتیا با یک دستگاه نیسان وانت در محور «آبدان - دوراهک» روبروی روستای سورو در شهرستان دیر 22 نفر مصدوم شدند.
حسین ناظمیان پور، مسؤول روابط‌ عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، 6 دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی 115 دیر، درود احمد، آبدان، دوراهک، جاشک و کنگان به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در این تصادف خودرو زانتیا از پشت به نیسان وانت که 20 نفر از کارگران مزارع کشاورزی را جابه‌جا می‌کرد، برخورد و منجر به خارج شدن از مسیر و واژگونی نیسان وانت شد.
مسؤول روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه خوشبختانه موردی از فوتی در این حادثه نداشتیم گفت: علاوه بر 20 کارگر و یک نفر راننده نیسان وانت، راننده که تک‌سرنشین خودرو زانتیا بود نیز مصدوم شد.
ناظمیان پور با بیان اینکه مصدومین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافتند، بیان کرد: مصدومین که سن آنها بین 12 تا 60 سال است، از ناحیه سر، گردن، کمر، شکم، دست‌وپا دچار آسیب شده‌اند.
وی با تقدیر از همکاری اورژانس 115 کنگان و جمعیت هلال امر شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در انتقال مصدومین این حادثه به بیمارستان، پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر جاشک با اعزام یک دستگاه آمبولانس و خودرو امدادی در راه‌سازی مصدومین و انتقال آنها به بیمارستان با اورژانس 115 شهرستان دیر همکاری داشته است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/510863/تصادف-زانتیا-با-خودروی-کارگران-دیری؛-22-نفر-مجروح-شدند
بستن   چاپ