پیام ویژه
محمود فکری باید به‌سختی مجازات می‌شد
دوشنبه 10 آذر 1399 - 05:49:33
پیام ویژه - مهدی میرابی، نویسنده و روزنامه نگار در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «فکری باید سخت مجازات می شد نه یک جلسه!» نوشت:
فقط دو هفته کافی بود تا سرمربیِ جدید استقلال ثابت کند، ردای مربی گریِ این باشگاه برایش گشاد است و باید خود را بزرگتر کند تا اندازه ی قامتش شود!
متاسفانه در فوتبال کشور ما قبح این قبیل لفاظی‌ها ریخته شده و عاملان آن نه خود را مقصر می دانند و نه بابت رفتار زشت و شنیع خود عذرخواهی می کنند. و در مواردی که اسنادی به این واضحی (صدا و تصویر) وجود نداشته باشد عمل خود را انکار هم می کنند. (شبیه کتک کاری خبرنگار شیرازی در مشهد که به طرز وحشتناکی زیر مشت و لگد سرمربی وقت پیام خراسان از حال رفت!)
از آنجا که فوتبال در کشور ما “ویترین” همه‌ی ورزش ها به حساب می آید و اسطوره های این ورزش برای کودک و کهنسال “الگو” محسوب می شوند. ضروری است که اعضای آن دوچندان مراقب اخلاق و رفتار خود باشند. در ضمن مدیریت آن هم باید به دست افراد شایسته و نخبه بیفتد. اما آنچه عملاً مشاهده می کنیم عکس خواسته‌ی عموم در جریان است و دارد اتفاق می افتد. فحاشی و بد دهنی میان(مربیان، بازیکنان و تماشاچیان) بسیار رایج است و همچون گذشته به قوت خود باقی است. از طرفی از فدراسیون هم چیزی نگوییم بهتر است که با ثبت قراردادهای مشابه ترکمنچای، خزانه اش به یغما رفته و عواملش فراری و متهم و مجرم شناخته شده اند. به گونه ای که فعلاً بی صاحب مانده است.
با این حال نکته ی عجیب در این خصوص بیانیه باشگاه استقلال بود. به جای آنکه پذیرای اشتباه سرمربی خود باشند و او را مجاب به عذرخواهی کنند، تا خدشه ای بیش از اینها به اعتبار سرمربی و باشگاه استقلال وارد نشود، تلویحاً به حمایت از او برآمدند و رفتارش را توجیه کردند.
این عذر بدتر از گناه ثابت کرد “نه اعضای کادر فنی و نه مدیران فعلی” نماینده شایسته ای برای هدایت این باشگاه بزرگ هستند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/510970/محمود-فکری-باید-به‌سختی-مجازات-می‌شد
بستن   چاپ