پیام ویژه
کیهان و حمله به بندر حیفا در اسرائیل!
سه شنبه 11 آذر 1399 - 03:17:44
پیام ویژه - حجت‌الاسلام مجتبی لطفی، از شاگردان و مسئولان دفتر مرحوم آیت‌الله منتظری در یادداشتی تلگرامی با عنوان «کیهان و حمله به بندر حیفا در اسرائیل!» نوشت:
کیهان حاج حسین شریعتمداری نوشته است:
«ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم. الان با فرض اثبات نقش رژیم صهیونیستی در این شهادت عظیم، می‌توانیم این تهدید را عملیاتی کنیم اما نه به این معنا که به عملیاتی در اندازه اقدام موشکی که علیه پایگاه نظامی عین‌الاسد داشتیم، بسنده کنیم و نه با ملاحظات آن عملیات، بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.»
فرض کنید اگر طرحی این چنینی از زبان دیگران گفته می شد، و فرد دیگری به جای او نماینده رهبری در کیهان بود؛ شریعتمداری می نوشت:
«در این نوشته دو تعریض وجود دارد یکی به تهدید «با خاک یکسان کردن تلاویو و بندر حیفا» و همچنین، به «انتقام سخت» در پی ترور سردار سلیمانی. در حالی که به اعتراف روزنامه اسرائیلی معاریب شماره 1123/4، ما در انتقام سخت، صدها آمریکایی را کشتیم چه برسد به آمار زخمی ها، و خسارات عظیمی به ماشین جنگی و اعتبار گاو چرانان آمریکائی! و نشان از عمق بی بصیرتی این قلم به مزدان دارد. اما نکته مهم تر اینکه افسر اسرائیلی مئیر اسحاقیان در یک جلسه فوق محرمانه در شمال اسرائیل در ژوئیه 2018 به نماینده تام الاختیار نتانیاهو گفته بود: ” ما باید با برخی اقدامات خرابکارانه در داخل خاک ایران، آن هم در روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ، ایرانی ها را در موقعیت آفند قرار دهیم و این واکنش می تواند مورد تأکید برخی مطبوعات همسو با کیان صهیونیست در میان جراید ایرانی باشد”. با توجه به کد داده شده توسط مقام امنیتی این رژیم جعلی، طرح حمله به بندر حیفا از دهان نفوذ و دنباله روان امیال و پیاده نظام نقشه های اسرائیل که متأسفانه در مطبوعه زیر نظر رهبری نیز رخنه کرده اند بر آمده تا نقشه راه مثلث: ترامپ ـ نتانیاهو ـ بن سلمان را اجرایی نمایند. زیرا با توجه به پیام هوشمندانه رهبری در پی شهادت سردار فخری زاده که وقوف کامل به این سناریو دارند، بصیرت اقتضا دارد که در موقعیت فعلی صبر هوشمندانه در دستور کار قرار گیرد. مبرهن است که ساس و واجا، با کدهای داده شده می توانند پیاده نظام آمریکایی ـ اسرائیلی رخنه کرده در مطبوعات را شناسایی و زیر ضربه قرار دهند»!
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/511545/کیهان-و-حمله-به-بندر-حیفا-در-اسرائیل!
بستن   چاپ