پیام ویژه
نکیسا: آلومینیوم اراک حریف سرسختی برای پرسپولیس است
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 01:44:23
پیام ویژه - دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، نیما نکیسا، دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: با توجه به این که بازی در اراک برگزار می‌شود و تیم آلومینیوم هم از امتیاز میزبانی برخوردار است؛ بازی قشنگی خواهد شد. هر 2 تیم در این بازی به دنبال کسب 3 امتیاز هستند.
او ادامه داد: بدون شک تیم آلومینیوم اراک حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته اگر تیم پرسپولیس به دنبال کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال است؛ باید با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. تیم پرسپولیس روز‌های سختی را گذرانده است و در نبود 3 بازیکن محروم خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد. پس از آن هم نیمکت سرخپوشان در لیگ هم خالی بود و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نبودند، اما هفته به هفته هماهنگ‌تر شدند.
نکیسا بیان کرد: متاسفم برای افرادی که به دنبال این هستند که یک نفر را پایین بکشند تا شخص مورد نظر خودشان را جایگزین کنند. گل محمدی و فکری از جنس پرسپولیس و استقلال هستند و باید به آن‌ها زمان داده شود. آن‌هایی که انتقاد می‌کنند، باید این موضوع را بدانند که جا افتادن در تیم‌های پرسپولیس و استقلال سخت است؛ اما باید حوصله به خرج داده و زمان بدهند تا شرایط بهتر شوند. به هر حال مربیان سرخابی دوست دارند تیم‌های خود را موفق کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/557289/نکیسا--آلومینیوم-اراک-حریف-سرسختی-برای-پرسپولیس-است
بستن   چاپ