پیام ویژه
امام جمعه یزد:
صحیفه سجادیه چگونه زندگی کردن را به ما می‌آموزد
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 16:06:05
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در آیین‌ آغاز رسمی طرح ملی «یزد، نخستین پایگاه صحیفه سجاده ایران» که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از امتیازاتی که صحیفه سجادیه دارد این است که به ما می‌آموزد چگونه با خداوند حرف بزنیم و چه چیزی را بخواهیم و چگونه ارتباط بگیریم.
وی ادامه داد: دعای مکارم‌الاخلاق راهکار زندگی را به انسان نشان می‌دهد و هدف‌اش برقرار کردن ارتباط انسان با خداوند است. صحیفه انسان را به چگونه اندیشیدن وا می‌دارد و باعث می‌شود که انسان در کمال قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: دنیای غرب به دنبال این است که انسان را از مسیر اصلی عبودیت جدا کند و سبک زندگی انسان‌ها را تغییر بدهد. متاسفانه برخی مواقع می‌گوییم که از معنویت دور شده و به مادیات نزدیک شده‌ایم. از صدسال پیش در برخی از کشورها مسلمانان را از مکتب‌های قرآنی جدا کرده‌اند و برخی از ما از مسیر خدایی دور شده‌ایم و امیدواریم پرداختن به امور قرآنی و ترویج صحیفه سجادیه در دستور کار فعالان قرآنی و نهادهای آموزشی قرار بگیرد تا در این امر شاهد یک تحول بزرگ باشیم. صحیفه سجادیه یک راهنمای ارزشمند برای ما محسوب می‌شود.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/557937/صحیفه-سجادیه-چگونه-زندگی-کردن-را-به-ما-می‌آموزد
بستن   چاپ