پیام ویژه
همشهري كدام بخش از سخنان قاليباف را حذف كرد؟
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 6:25:53 PM
انتشار مصاحبه محمد باقر قاليباف از کانديداهاي قطعي حاضر در ائتلاف 2+1 و حمله شديد ايشان به يکي از نقاط قوت دولت نهم و دهم که بارها توسط مقام معظم رهبري مورد تاييد قرار گرفته بود امروز با واکنش هاي مختلفي روبرو شد.
روزنامه همشهري از رسانه هاي تحت اختيار و حامي شهردار تهران در انتخابات آتي امروز با انتشار اين مصاحبه در حرکتي تامل برانگيز اقدام به سانسور قسمت هايي از اين مصاحبه در انتقادات تند محمد باقر قاليباف از مواضع محمود احمدي نژاد در طرح مسئله هولوکاست در عرصه بين الملل نمود.
جالب توجه است که تحليل آقاي قاليباف از مواضع دولت احمدي نژاد در عرصه بين الملل که روز گذشته نيز با استقبال رسانه هاي مختلف معاند و ضد انقلاب روبرو گرديد آنقدر عجيب و غير قابل قبول بود که در ارگان رسمي شهرداري تهران هم سانسور مي شود.
لازم به ذکر است که دکتر قاليباف در مصاحبه با خبرگزاري تسنيم در خصوص طرح مسئله هولوکاست در جامعه جهاني اين گونه بيان مي دارد: "قضيه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ ما هيچ گاه با يهود مخالف نبوديم، يک دين است؛ آنجايي که ما مخالفت کرديم با صهيونيست ها بوده است. ما 30 سال حامي اصلي آرمان فلسطين بوده ايم ولي به واسطه هوشمندي امام و رهبري کسي نتوانست ما را متهم به ضد يهود بودن بکند. ولي يکباره بدون توجه به نتايج و پيامدها بحث هولوکاست مطرح مي شود. اين چه نفعي براي انقلاب و فلسطيني ها داشت. ببنيد وقتي ما آن  زمان به اسم آرمان گرايي؛ موضوع هولوکاست را مطرح کرديم و آن جنجال ايجاد شد."

اين در حالي است که رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمايت از فلسطين در تهران با اشاره به زير سوال رفتن مبناي اصلي مشروعيت رژيم صهيونيستي و در ترديد قرار گرفتن ماجراي هولوکاست اظهار کردند: «صهيونيستها فلسطين را به بهانه هولوكاست غصب كردند اما عدم تحمل رسانه هاي غربي و صهيونيستي و دولتهاي حامي اسرائيل در برابر طرح سؤال و تحقيق درباره هولوكاست نشان مي دهد كه مسئله مشروعيت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افكار عمومي جهان از دليل پيدايش اين رژيم جدّيتر شده است.»

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/81/همشهري-كدام-بخش-از-سخنان-قاليباف-را-حذف-كرد؟
بستن   چاپ