پیام ویژه

آخرين مطالب

چگونه بلیط پرواز از سفر مارکت رزرو کنیم؟ اقتصادي

چگونه بلیط پرواز از سفر مارکت رزرو کنیم؟
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - بازار / اگر یکی از دوستان و آشنایانتان به شما وب‌سایتی را معرفی کند که در آن بتوانید گزینه‌های بسیار زیادی را برای خرید بلیط هواپیما مشاهده کنید؛ انواع ایرلاین ها، انواع کلاس‌های پروازی، بلیط­های چارتری و بتوانید با مقایسه آن‌ها در کم‌تر از چند دقیقه مناسب‌ترین بلیط هواپیما را برای سفرهای داخلی و خارجی خود خریداری کنید، آیا دست او را رد می‌کردید یا برای یک‌بار هم که شده آ را امتحان می­کردید؟ اگر انتخاب شما گزینه دوم است، تا پایان مقاله همراه ما باشید تا شما را با مارکت پلیس رزرو خدمات سفر در ایران آشنا کنیم. 
مزایای سفرمارکت در مقایسه با دیگر شیوه‌های خرید 
اگر چندین سال است که به سفر می‌روید، احتمالاً با شیوه‌های مختلف خرید بلیط هواپیما آشنا شده باشید. آن دسته از مسافرینی که بالای 10 سال در که در حال سفر کردن هستند، احتمالاً یادشان می‌آید که تنها شیوه خرید بلیط هواپیما مراجعه به دفاتر آژانس‌های هواپیمایی بود. اما امروزه رشد و گسترش تکنولوژی همه چیز را تغییر داده است. تکنولوژی‌ سطح رفاه و راحتی در همه زمینه‌ها را بیشتر می­کند. 
خرید اقلام سفر نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آژانس ندارید و تنها کافی است که وارد وب‌سایت‌های آژانس‌های گردشگری و هواپیمایی شوید و با چند کلیک پرواز خود را رزرو کنید. اما رشد تکنولوژی به اینجا هم ختم نشده است. امروز باز هم راحت‌تر و سریع‌تر از گذشته می‌توانید بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید. 
احتمالاً نام سفرمارکت را برای یک‌بار هم که شده از طریق تلویزیون و رادیو شنیده­اید­ و بر روی بیل‌بوردهای شهری تبلیغات آن را مشاهده کرده باشید. سفرمارکت یک موتور جستجوی هوشمند دارد و با استفاده از این تکنولوژی خرید کردن را برای مسافران راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است. موتور جستجوی هوشمند سفر مارکت بر اساس اطلاعات ورودی شما از میان 45 وب‌سایت مختلف می‌گردد و لیستی از نتایج جستجو را در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد.
اگر بخواهیم در یک کلام سفرمارکت را معرفی کنیم، بازار آنلاین یا مارکت پلیس خدمات سفر عنوان مناسبی برای آن است. 
مزایای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت 
اگر پول کافی برای بلیت خود ندارید، می‌توانید به سراغ بلیط پرواز سفرمارکت بروید. اگر وقت کافی برای خرید ندارید سفر مارکت گزینه مناسبی برای شما است. اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف جست‌وجو میان وب‌سایت‌های فروش بلیط کنید، بازهم سفرمارکت به کارتان می‌آید. اگر دسترسی به لپ‌تاپ یا کامپیوتر ندارید یا برایتان سخت است که از مرورگرهای گوشی خود برای ورود به وب‌سایت ها استفاده کنید، اپلیکیشن سفرمارکت مناسب شما است. 
اگر هم به دنبال یک پرواز لوکس با امکانات و خدمات بیزینس یا فرست کلاس می‌گردید، بخش فیلترهای سفر مارکت این امکان را به شما می‌دهد. 
 مسافرینی که می‌خواهند ساعت شروع پروازشان را انتخاب کنند یا مدت زمان سفرشان را کوتاه کنند، می‌توانند از بخش فیلترهای سفرمارکت بهترین استفاده را ببرند. 
ممکن است در هنگام خرید به این نکته توجه نکنید که پرواز خارجی شما می‌تواند غیرمستقیم شود و شما برای مدت زمان زیادی در طول راه بمانید. اما سفر مارکت این مشکل را نیز برای شما حل کرده است. می‌توانید از بخش فیلترها بر روی گزینه «بدون توقف» کلیک کنید. 
لیست نتایج نمایش داده شده توسط موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت می‌تواند بر اساس معیارهای مختلفی نظیر قیمت، مدت سفر، ساعت پرواز و تخفیف مرتب شود. این 4 گزینه در بالای لیست نتایج جستجو قرار دارد و با انتخاب هر کدام می­توانید این لیست را بر اساس آن معیار مرتب کنید. به طور مثال با کلیک بر روی گزینه «قیمت» می‌توانید لیست را بر اساس ارزان‌قیمت‌ترین تا گران‌قیمت‌ترین بلیت مرتب‌سازی کنید. 
بر روی هر بلیط اطلاعات جامعی شامل ایرلاین برگزار کننده پرواز، ساعت شروع و پایان پرواز، فرودگاه مبدأ و مقصد، مدت زمان سفر، نوع بلیت (سیستمی یا چارتری)، کلاس پروازی و درنهایت قیمت بلیط نمایش داده می‌شود. این اطلاعات جامع به شما کمک می‌کند که با آگاهی بیشتری خرید کنید و بدانید بعد از خریدتان چه امکانات و خدماتی در انتظار شما است. 
مراحل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت 
1. برای خرید از مارکت پِلِیس خدمات سفر ایران تنها کافی است که به وب‌سایت آن به نشانی "safarmarket.com" مراجعه کنید یا اپلیکیشن آن را برای گوشی هوشمند خود نصب کنید. 
2. بعد از آنکه وارد وب‌سایت شدید از سمت راست بر روی گزینه «بلیط هواپیما» کلیک کنید. 
3. در صفحه جدید اطلاعات اولیه‌ای نظیر شهر مبدأ، مقصد، تاریخ رفت‌وبرگشت سفر، تعداد مسافرین و کلاس پروازی را انتخاب کنید وبر روی گزینه «جستجو بلیط» کلیک کنید. 
4. در صفحه جدید می‌توانید لیست نتایج جستجو که توسط موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت گردآوری شده است را در یک صفحه ببینید. 
5. بخش فیلترها در سمت راست، بخش تقویم قیمتی در بالای صفحه و زیر آن 4 گزینه برای مرتب‌سازی لیست نتایج جستجو در اختیار شما قرار دارد. 
6. اگر بلیطی چشم شما را گرفت، بر روی گزینه «خرید از بین... وب‌سایت» که یک دکمه نارنجی رنگ است، کلیک کنید. 
7. سپس باکسی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط را ببینید. 
8. مناسب‌ترین وبسایت را از نظر قیمت انتخاب کنید و در انتها بر روی گزینه «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به وب‌سایت عرضه‌کننده آن بلیت متصل شوید. 
چگونه ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در سفر مارکت پیدا کنیم؟ 
یکی از مزیت‌های مهم خرید در سفرمارکت پیدا کردن ارزان‌ترین بلیت است. به‌خصوص در این شرایط اقتصادی که اقلام سفر گران‌تر از همیشه شده است. برای خرید ارزان از سفر مارکت به نکات زیر توجه کنید: 
اگر به شهرهای خارجی سفر می‌کنید، شرکت هواپیمایی را یکی از ایرلاین‌های داخلی قرار دهید. اگر مدت زمان سفر برایتان اهمیت چندانی ندارد، می‌توانید پروازهایی را انتخاب کنید که یک توقف یا دو توقف و بیشتر دارد. به طور معمول پروازهایی که ساعت شروعشان نیمه‌شب تا صبح زود است، قیمت کمتری پیدا می‌کنند. گزینه «بازه قیمت» در بخش فیلترها این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بودجه خود را معین کنید تا لیست نتایج جستجو متناسب با محدوده بودجه موردنظر شما تنظیم شود. در بخش کلاس پروازی بر روی گزینه «اکونومی» کلیک کنید. از بخش تقویم قیمتی سفرمارکت نهایت استفاده را ببرید و روز پروازتان را زمانی قرار دهید که بر روی این تقویم به رنگ سبز نمایش داده شده است. در روزهای سبزرنگ قیمت بلیط در کمترین حالت خود است. همچنین گزینه قیمت در بالای لیست نتایج جستجو به شما کمک می‌کند تا بتوانید این لیست را طوری مرتب کنید که ارزان‌قیمت‌ترین بلیط‌ها در ابتدای لیست به شما نمایش داده شود. جمع‌بندی 
سفر مارکت یک بازار آنلاین خدمات سفر است که به‌عنوان یک مرجع معتبر برای خرید بلیت به کار شما می‌آید. تنها کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کنید یا اپلیکیشن آن را برای گوشی هوشمند خود نصب کنید. وجود بخش‌های مختلف در سفر مارکت، از بخش فیلترها تا تقویم قیمتی و مشخصات کامل هر بلیط، خریدی راحت، مطمئن و سریع را برای شما خلق می­کند.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1476190/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟

طلای جهانی پس رفت

جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار

چند دامنه فارسی به ثبت رسیده است؟

تصاویری از دیدار محمد خاتمی و حافظ اسد

تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پزشک بریتانیایی: غزه شبیه هیچ‌کدام از مناطق جنگی که قبلا دیده بودم نیست

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه 13 مصدوم برجا گذاشت

دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم

عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد/ کارنامه نگران کننده دولت رئیسی در چاپ پول

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران

آخرین وضعیت مناطق سیل زده اعلام شد

وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم

امدادرسانی به 2300 نفر در سیل 20 استان

پردازنده اختصاصی کامپیوتر 2024 هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد

تجارت 850 میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در 2 ماه

منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی تهران به دلیل بارندگی و گل و لای

پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده

یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

سی ان ان: آیا آمریکا مجوز غنی‌سازی را به عربستان سعودی می دهد؟

آخرین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

پیش‌بینی صرافان از نرخ ارز در بازار

به زودی یک گوشی پریمیوم مجهز به پردازنده مدیاتک در آمریکا عرضه خواهد شد

مایکروسافت اقداماتش در زمینه توسعه هوش مصنوعی مسئولانه را شرح می‌دهد

آپلود ویدیو در یوتیوب به مشکل خورده است

مروری بر فرجام پرونده «معذرت خواهی» یک امام‌جمعه؛ نادان دوستانی که صدیقی را از مردم دور کردند

واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود

اپل تأیید کرد؛ استفاده از استورهای جایگزین در iPadOS به‌زودی برای اتحادیه اروپا در دسترس قرار می‌گیرد

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S22 متوقف شد

ماجرای گم شدن نوجوان 16 ساله در کوه‌های قمصر

3 اپیزود از افزایش قیمت مسکن در کشور

گوشی قدرتمند X100s در دنیای واقعی رؤیت شد؛ رونمایی نزدیک است

توسعه پارس جنوبی روزانه 42 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

مدیرعامل اپل: در مقابل شکایت دولت آمریکا ایستادگی می‌کنیم

نخستین گجت 6G با 20 برابر سرعت 5G تولید شد

به زبان ساده مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟

مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد

این میوه‌ها همچنان زیر 100 هزار تومان قیمت ندارند

سیل در برزیل جان 37 نفر را گرفت

انتقاد عضو هیات مدیره انجمن فولاد از اتلاف گاز خانگی

بلومبرگ تمام دستگاه‌هایی که احتمالاً هفته آینده توسط اپل معرفی می‌شود را فاش کرد

واکنش 2 امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان/ امام جمعه بخش مرکزی یزد: باید برخورد شود/ امام جمعه یاسوج: در جامعه اسلامی شراب خواری حرام بوده، باید تذکر و جلوگیری شود

آبشار «لوه» گلستان دوباره قربانی گرفت