پیام ویژه

آخرين مطالب

پرسپکتیو را به صورت عملی یاد بگیرید اقتصادي

پرسپکتیو را به صورت عملی یاد بگیرید
  بزرگنمايي:

پیام ویژه -

پرسپکتیو علمی است که به شما یاد می دهد چگونه خطوطی که از چشم شما دور می شوند را در طراحی و نقاشی با روش علمی رسم کنید.در دوره آموزش پرسپکتیو سایت هنرناهید، با چگونگی این علم با روش‌های کاملاً ساده وعلمی و آسان آشنا می شوید به طوری که پس از پایان دوره می‌توانید اشیا ،احجام ،فضاهای داخلی و خارجی ، ماشین‌ها و فیگور ها را با علم و رسم پرسپکتیوی به راحتی ترسیم کنید.
شرح موارد آموزشی پرسپکتیو هنر ناهید
تعریف علم پرسپکتیو را در فصل اول با نشان دادن تصاویر و توضیح واضح، آموزش می بینید. پرسپکتیو در سه بخش خلاصه می‌شود : پرسپکتیو یک نقطه ای، دو نقطه ای و سه نقطه ای که در آموزش پرسپکتیو در سایت هنر ناهید کامل به آن پرداخته شده است.
اشیاء و احجام مکعب
در ادامه آموزش اشیاء و احجام مکعب شکل را نسبت به زاویه دید بر اساس خط افق ( زیر و رو و بالای خط افق) و بر اساس خطوط دور شونده نسبت به زاویه دید ( یک نقطه گریز و دو نقطه گریز و سه نقطه گریز ) ترسیم و آموزش داده شده است. در ضمن نسبت احجام و اشیا مکعب شکل از نظر نزدیکی و دوری به نقطه گریز نیز یکی از موارد آموزشی دیگر است.
استوانه ها
فصل بعدی آموزشی پرسپکتیو هنر ناهید به رسم پرسپکتیوی احجام استوانه‌ای نسبت به زاویه دید و طرز قرار گرفتن احجام استوانه‌ای (ایستاده و خوابیده ) و با فاصله کم و زیاد نسبت به خط افق به طور کامل پرداخته شده است.
اگرچه برای رسم استوانه ها و رسم پرسپکتیو آنها قوانین خاصی و مدونی است ، اگر بتوان به کمک احجام مکعب شکل آنها را ترسیم کنیم راه را برای مخاطب خود کوتاه و ساده و راحت نشان داده ایم. که در این دوره آموزش لازم و کافی داده شده است.
حجم مخروط و هرم
رسم دو حجم مخروط و هرم از زوایای مختلف ایستاده و خوابیده با کمک گرفتن از حجم مکعب بر اساس قوانین پرسپکتیوی ،آموزش فصل بعدی دوره آموزشی پرسپکتیو هنر ناهید است. آشنا شدن با قوانین و رسم آن به زبان ساده کار را در طراحی برای تک تک شما عزیزان شیرین و آسان می‌کند.
فضای داخلی
فضاهای داخلی مثل اتاق، کلاس ،آشپزخانه، کتابخانه و......... یکی دیگر از مواردی است که در دوره آموزشی پرسپکتیو هنر ناهید به شکل کامل به آن پرداخته شده است. فضای داخلی شاید در حالت پرسپکتیو یک نقطه ای قرار گیرد که در سه مورد پرسپکتیو مرکزی با نقاط گریز متفاوت آموزش داده شده است .

پیام ویژه

علاوه بر آن پرسپکتیو یک نقطه ای اتاق با وسایل داخل آن در حالت یک نقطه‌ای به شکل کامل ترسیم و آموزش داده شده است .اگر اتاق در حالت دو نقطه ای قرار بگیرد و وسایل در راستای آن دو نقطه باشد چگونگی رسم آن کامل آموزش داده شده است ؛ و اگر وسایل اتاق هرکدام در راستای نقطه گریز اتاق نباشد هم آموزش داده شده ،که شما در هر حالتی قادر به رسم آن خواهید بود.
ساختمان ها و خیابان ها و درختها
ساختمان ها و خیابان ها و درختها در فضای باز قوانین پرسپکتیوی متفاوتی دارند .چه از نظر نقطه گریز که ساختمان ها و خیابان ها و درختها و تیرهای چراغ برق می‌تواند در حالت یک نقطه و دو نقطه و یا سه نقطه گریز باشند.
رسم قوانین اندازه، رسم فاصله هم برای خودش، قوانینی دارد .چون در پرسپکتیو علاوه بر کوتاه شدن اندازه، فاصله ها هم کم می شود که در کمتر آموزشی به آن پرداخته شده است.
در اینجا موارد زیر را به‌ شکل اصولی و کامل آموزش می‌بینید:
رسم قوانین کتاب در کتابخانه (اندازه و فاصله) رسم درختان : اندازه و فاصله رسم تیرهای چراغ برق (اندازه و فاصله) رسم قطار (اندازه و فاصله) در ضمن ساختمان‌های یک نقطه و دو نقطه و سه نقطه گریز روی خط افق، زیر خط افق و بالای خط افق در آموزش بعدی ما به شکل کامل است.
رسم خیابان ها در یک نقطه گریز و دو نقطه گریز آموزش بعدی است که چگونه ساختمان ها، درخت ها ، تیرهای چراغ برق، ماشین ها، جوی کنار خیابان، خط کشی وسط خیابان و فیگورها با رسم پرسپکتیو ای قابل اجرا است .
ماشین ها
اینکه ماشین ها در حالت پرسپکتیوی چگونه رسم می شوند و فیگور ها چگونه باید بر اساس پرسپکتیو رسم شوند تماماً به شکل کامل و اصولی آموزش داده شده است .

پیام ویژه

در واقع شما در دوره آموزشی پرسپکتیو با دنیایی از آموزش و قوانین رسم آشنا می شوید و به راحتی پس از این دوره قادر خواهید بود اطراف خود ،اشیاء،طبیعت و فضای داخلی و خارجی و...... را کامل و با قوانین علمی و راحت بکشید.
پرسپکتیو جوی و رنگی
آیا میدانستید که علاوه بر پرسپکتیو خطی پرسپکتیو جوی و رنگی هم وجود دارد. در این دوره آموزشی پرسپکتیو با چگونگی رسم پرسپکتیو جویی در منظره نیز آشنا شده و آموزش می بینید.
این دوره برای تمامی افرادی که میخواهند طراحی ونقاشی کار کنند یا آموزش دهند لازم و حیاتی است. دانشجویان رشته های هنری، هنرجویان رشته های معماری ، گرافیک، نقاشی، طراحی صنعتی و ....... باید با این علم و رسم آن آشنا شوند.
و تمام افرادی که می خواهند امتحان عملی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر را بدهند باید با علم پرسپکتیو آشنا شده و این دوره با 27 جلسه آموزشی و با مبلغ پایین آن برای تمام آن ها الزامی است. در ضمن گواهی حضور دوره نیز به شما داده خواهد شد‌.
خصوصیات منحصر به فرد این دوره :
1- بلافاصله بعد از تهیه این دوره تمام جلسات آموزشی در اختیارتان قرار می گیرد و در هر زمان و در هر مکان و برای تمام عمر این دوره را در اختیار دارید و یک معلم خصوصی همیشگی در کنار شما است تا بارها و بارها در هر ساعتی که دوست دارید ببینید و تمرین کنید.
2- مدل ها برای تمرین و کارهای بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد.
3- پشتیبان صددرصدی دوره و رفع اشکال با خود استاد به صورت خصوصی و شخص به شخص تا رسیدن به مهارت کامل را دارید.
این دوره برای تمام افرادی که میخواهند طراحی را شروع کنند و اصولی یاد بگیرند مفید است. در ضمن برای هنرجویان و دانشجویان رشته‌های هنری عالی است و برای افرادی که می‌خواهند وارد حیطه آموزشی اصولی شوند و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند مفید خواهد بود. برای دستیابی به این دوره به آدرس اینترنتی https://honarenahid.ir مراجعه کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/655079/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرحی گرام : آچار فرانسه اینستاگرام

اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر نورومورفیک جهان رونمایی کرد

بازگشت «مهار» به سیاست خارجی آمریکا؟

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با مدیران سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

زمان واقعی صدور پروانه ساخت چقدر است؟

بامداد بی‌رمق

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد

مسخره‌بازی

واکنش سازمان ثبت احوال به حذف نام پدر از کارت هوشمند ملی

هم میهن: پایان گشت ارشاد و روسیاهی تندروها

830 طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ 4 همت اعتبار اختصاص یافت

طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل

ماجرای شایعه خروج ایران از ایکوم و ایکوموس چیست؟

پادشاه لخته

ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای 96 دلار نیاز دارد

74 هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با رئسای سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

جزئیات افزایش حقوق سرایداران مدارس اعلام شد

معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده

مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی فعالان اقتصادی به مجوزهای جدید اعلام شد

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود 100 تن رسید

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

از خاتمی تا دایی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»/ تصاویر

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت/ پاسخ ایران می‌تواند اشکال متفاوت داشته باشد

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس

امدادرسانی 112 روستا در سیستان و بلوچستان

‏ویدئویی از سرقت با خونسردی کامل و بدون ماسک از پارکینگ و انباری یک مجتمع

قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

توییت جدید عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهاراتش درباره حجاب

مذاکرات هند و اوپک درباره تحولات بازار نفت

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت

فیلمی از لحظه انفجار مغازه عطرفروشی

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود

تصاویری از خسارت سیل امارات

امدادرسانی‌ نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت