علت اعتراض مسافران پرواز شیراز به بندرعباس با توضیحات ایران ایر
فرهنگی و اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام ویژه -
فارس / مدیر کل روابط عمومی ایران ایر گفت: به علت گرمای هوا بار مسافران شیراز به بندر عباس همراه مسافران ارسال نشده بود.
حسین جهانی در واکنش به ویدیویی در فضای مجازی درباره جا ماندن بارهای مسافران پرواز بندرعباس به شیراز روز جمعه 1 مردادماه اظهار کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مسافران پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس دیروز جمعه یکم مردادماه، عذر خواهی میکند.
وی ادامه داد: برای انجام پرواز شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخصها در این زمینه است و از آنجایی که در روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پروازها بسیار تاثیرگذار بوده است.
مسافران پس از پیاده شدن از پرواز متوجه جا ماندن بارهایشان میشوند
مدیر کل روابط عمومی ایران ایر اظهار کرد: در خصوص این پرواز، علیرغم رعایت 60 درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعملها و با توجه به بالا رفتن لحظهای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان و افزایش ناگهانی دما که تاثیر به سزایی در پرواز این نوع هواپیماها دارد، تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش مسافران، از بار آنها کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار آنها با پرواز بعدی ارسال شود.
جهانی تصریح کرد: بر همین اساس، پنج بسته به وزن 22 کیلوگرم به دلیل فاسد پذیر بودن با پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس ارسال شد و 22 بسته باقی مانده به وزن 322 کیلوگرم از پرواز خارج میشود که با هماهنگی انجام شده با پرواز شماره 3376 روز گذشته یکم مرداد در ساعت 22 و 15 دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره 3360 در ساعت 23 و 30 دقیقه از کیش به بندرعباس ارسال شد.
ظهر روز گذشته ایران ایر در یک اتفاق عجیب، بدون اطلاع قبلی به مسافران پرواز شیراز به بندرعباس، بارهای آنها را در فرودگاه شیراز باقی گذاشت و هیچ توضیحی به مسافران نداد.
-
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰:۵۴
-
۱۳ بازديد
-
-
پیام ویژه
لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/704648/