پیام ویژه

آخرين مطالب

تصاویری از قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 به بیرون درز کرد خواندنی ها

تصاویری از قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 به بیرون درز کرد
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - دیجی کالا / تنها 12 روز تا رونمایی رسمی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ زمان باقی مانده است. در همین راستا امروز خبری پیرامون گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد که در آن شاهد تصاویر مربوط به قاب محافظ این گوشی بودیم.
با توجه به خبرها و شایعات مختلفی که تاکنون پیرامون گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی ظاهر بسیار زیبا و جذابی خواهد داشت. کمتر از 2 هفته تا رونمایی از گوشی تاشوی مورد انتظار سامسونگ زمان باقی مانده و در همین راستا امروز شاهد انتشار تصاویر مربوط به قاب محافظ این گوشی بودیم که طراحی زیبا و منحصر بفرد آن را نشان می‌دهد؛ قاب محافظی که گفته می‌شود سامسونگ آن را به همراه گلکسی زد فلیپ 3 و برای محافظت از آن به فروش می‌رساند.
تصاویر مطبوعاتی از قاب محافظ کهکشانی تاشوی سامسونگ را یکی از منابع داخلی منتشر کرده که به لطف وب‌سایت 91Mobiles توانستیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. با توجه به این تصاویر، به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد به همراه گلکسی زد فلیپ 3، تعدادی قاب محافظ را هم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش برساند تا علاوه بر محافظت از خود گوشی در برابر ضربه‌ها و صدمات احتمالی، ظاهر زیباتری نیز به آن ببخشد.
شرکت کره‌ای مدت‌هاست در طراحی بسیاری از قاب‌های محافظ گوشی‌های خود از چرم استفاده کرده و طبق رندرهای منتشر شده، ظاهرا برای قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 هم بار دیگر به این ماده روی آورده تا بدین ترتیب شاهد طراحی بسیار زیبایی باشیم. علاوه بر قاب چرمی، سامسونگ در نظر دارد قاب‌هایی از جنس سیلیکون هم برای گوشی مورد انتظار خود تولید کند که از یک حلقه روی بخش پشتی خود بهره می‌برد تا کاربر بتواند وقتی گوشی در حالت تا شده قرار دارد (بسته) آن را نگاه دارد. علاوه بر این‌ها هستند کاربران زیادی که سیلیکون را به چرم ترجیح می‌دهند، بنابراین استفاده از آن ایده‌ی خوبی جهت تنوع بخشیدن به قاب‌ها بود.
قاب سیلیکونی دیگر اما به‌جای حلقه، از یک بند بزرگ بهره می‌برد که نام «فلیپ» هم روی آن دیده می‌شود. البته خب مشخص نیست سامسونگ چرا دقیقا چنین بندی را در آن قسمت قرار داده است. شاید هدف اصلی در واقع همان کمک به نگه‌داشتن بهتر گوشی باشد یا اینکه مثلا بتوان آن را به‌راحتی به کمربند متصل کرد!
اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که به سیلیکون علاقه ندارید، احتمالا خوشحال خواهید شد بدانید سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 3 یک قاب کاملا شفاف هم طراحی کرده که هیچ چیزی روی بخش پشتی آن دیده نمی‌شود. همچنین با توجه به تصاویری که منتشر شده، به نظر می‌رسد حلقه یک قابلیت آپشنال برای این قاب‌ها به حساب می‌آید و می‌توان آن را به قاب ساده هم متصل کرد.
قاب‌هایی که در رابطه با آن‌ها حرف می‌زنیم به دو تکه‌ی مجزا تقسیم می‌شوند که هر یک، بخش‌های بالایی و پایینی گلکسی زد فلیپ 3 را پوشش می‌دهند. چون همانطور که می‌دانید گوشی به شکل عمودی باز و بسته می‌شود و در بخش میانی آن هم لولای اصلی جهت این کار قرار گرفته است. بخش بالایی اما برخلاف قسمت پایینی قاب که کاملا پوشیده است، یک فضای خالی بزرگ دارد تا نمایشگر ثانویه‌ی 1٫9 اینچی و ماژول دوربین زد فلیپ 3 از طریق آن مشخص باشد. حتی فلش LED را هم می‌توان از طریق یک حفره‌ی بسیار کوچک که در قسمت پایینی فضای خالی روی قاب طراحی شده مشاهده کرد.
رنگ‌بندی قاب‌ها و گلکسی زد فلیپ 3
در رابطه با رنگ‌بندی این قاب‌های جذاب و جالب اطلاع زیادی در اختیار نداریم. البته در تصاویر مطبوعاتی، سه رنگ آن را شاهد بودیم منتها نمی‌دانیم برای هر مدل چه تعداد رنگ‌بندی در نظر گرفته می‌شود. فعلا که به نظر می‌رسد این قاب‌ها در رنگ‌های زیر در دسترس قرار می‌گیرند؛
قاب چرمی – قهوه‌ای مایل به زرد
قاب سیلیکونی با حلقه – بنفش
قاب سیلیکونی با بند – آبی تیره
قاب شفاف
اینطور که به نظر می‌رسد، رنگ‌بندی که سامسونگ برای قاب‌هایش در نظر گرفته مشابه رنگ‌هایی است که شرکت کره‌ای قصد دارد گلکسی زد فلیپ 3 را مزین به آن‌ها راهی بازار کند. خصوصا رنگ قاب سیلیکونی یعنی بنفش که در بسیاری از رندرها چنین رنگی را برای گوشی سامسونگ شاهد بودیم. البته با توجه به آنچه که می‌دانیم، گلکسی زد فلیپ 3 به احتمال خیلی زیاد در رنگ‌های زیر در دسترس قرار می‌گیرد:
کرم
بنفش
سبز تیره
مشکی
آبی تیره
درباره‌ی گلکسی زد فلیپ 3 چه می‌دانیم؟
در رابطه با گلکسی زد فلیپ 3، قیمت مهم‌ترین فاکتوری است که فعلا به صورت رسمی چیزی از آن منتشر نشده اما گفته می‌شود سامسونگ علی‌رغم تمام بهبودی‌ها و پیشرفت‌هایی که این نسل داشته، آن را با کاهش 20 درصدی به نسبت نسل گذشته راهی بازار خواهد کرد؛ این یعنی گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت حدودا 1000 دلار باید راهی بازار شود (379 دلار کمتر از قیمت گلکسی زد فلیپ 5G).
اگر چنین چیزی درست باشد، باید بگوییم با پرداخت 1000 دلار به محصولی دسترسی خواهید داشت که نمایشگر 6٫7 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز دارد که می‌تواند به صورت عمودی تا شود. همچنین روی پنل پشتی گوشی هم یک نمایشگر ثانویه به اندازه‌ی 1٫9 اینچ تعبیه شده که کاربر می‌تواند از طریق آن به اعلانات و مواردی از این دست دسترسی داشته باشد. در کنار این نمایشگر هم دو دوربین را شاهد خواهیم بود که سنسوری به بزرگی 12 مگاپیکسلی دارد (اصلی و فوق عریض).
قلب تپنده‌ی گوشی اسنپدراگون 888 است، پردازنده‌ای که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه‌ی موجود برای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید و قرارگیری آن در زد فلیپ 3 ارزش خرید آن را با توجه به کاهش قیمت حدودا 20 درصدی بسیار افزایش می‌دهد. در کنار این پردازنده اما 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 8 گیگابایت رم هم در نظر گرفت شده تا بدین ترتیب این گوشی در جمع بهترین‌های بازار از لحاظ قدرت سخت‌افزاری قرار بگیرد.
باتری که برای زد فلیپ 3 در نظر گرفته شده 3300 میلی‌آمپر ساعتی است که قطعا برای تامین انرژی مورد نیاز محصولی 6٫7 اینچی آن هم با رفرش‌ریت 120 هرتز اصلا مناسب نیست اما خب فناوری تاشو تازه اول مسیر قرار دارد و انتظار زیادی از آن نداریم. شارژری هم که برای آن در نظر گرفته شده به گزارش بسیاری از خبرگزاری‌ها، 15 واتی است و بعید به نظر می‌رسد درون جعبه وجود داشته باشد.
گلکسی زد فلیپ 3 به همراه زد فولد 3، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2، در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) رسما رونمایی می‌شوند.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/708673/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود

قیمت تخم‌مرغ در سراشیبی افتاد؟

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها

رونمایی از نخستین موتور بنزینی شش سیلندر ایرانی

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

ارز حج 1403 تامین شد

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

نخستین برات الکترونیکی صادر شد

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

بارندگی‌های سیل آسا در زیرکوه خراسان جنوبی؛ داوطلبان کنکور نتوانستند در جلسه امتحان حاضر شوند

تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم

بازداشت 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

تزریق ٥٠٠٠ میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

حمله سریالی به جنگلبانان!

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران

تبدیل 400 هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

بانک مرکزی: رشد نقدینگی تحت کنترل است

ماسه‌خواری؛ پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه

10 امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

آموزش و پرورش: 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست

صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تولید توسط شبکه بانکی

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

طلای 18عیار پایین آمد؛ بازگشت دلار به کانال 63 هزار تومان

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب

نیروی دریایی ارتش در کنار مردم سیل‌زدۀ سیستان‌وبلوچستان

اعزام 1500 عمره‌گزار به حج در 3 روز

گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور

جزئیات تخصیص ارز 28500 تومانی

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟