پیام ویژه

آخرين مطالب

با نرده شیشه ای ساختمان خود را شیک کنید! اقتصادي

با نرده شیشه ای ساختمان خود را شیک کنید!
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - شیشه یکی از المان های خاص و منحصر به فردی است که می تواند بر دکوراسیون اثر بگذارد. یکی از دلایل اصلی این امر این است که شما می توانید از میان شیشه طرف دیگر را به خوبی ببینید. این موضوع می تواند سبب شود فضا بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید و مغز شما احساس کند در محیط بزرگ قرار دارد.

نرده شیشه ای ، شیشه انگروینگ و شیشه ضد گلوله از محصولاتی هستند که می توانند دکوراسیون را متحول سازند و حسن سلیقه شما را به رخ دیگران بکشند. به طور کلی، طراحان داخلی همواره بر این موضوع اشاره می کنند که شیشه یکی از المان های خاص و منحصر به فردی است که می تواند بر دکوراسیون اثر بگذارد. یکی از دلایل اصلی این امر این است که شما می توانید از میان شیشه طرف دیگر را به خوبی ببینید. این موضوع می تواند سبب شود فضا بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید و مغز شما احساس کند در محیط بزرگ قرار دارد. به همین دلیل این روزها استفاده از شیشه در قسمت های مختلف ساختمان مورد توجه طراحان و کسانی که به زیبایی محیط اطراف خود اهمیت می دهند قرار گرفته است.
نرده شیشه ای، گزینه ای جذاب برای استفاده در ساختمان ها!
امروزه، تمامی ساختمان ها دارای پله هستند. این پله ممکن است در فضای داخلی و یا خارجی ساختمان به کار رفته باشد. استفاده از نرده برای حفظ امنیت پله ها اهمیت بسیار زیادی دارد، در غیر اینصورت خطر سقوط بالا می رود و این موضوع می تواند تهدیدی برای افرادی باشد که در آن ساختمان حضور دارند. بیشتر نرده هایی که برای محافظت از پله ها به کار می روند فلزی هستند. همانطور که می دانید فلز در برابر رطوبت زنگ می زند و حالت خود را از دست می دهد. به همین دلیل سالی یکبار باید نرده ها رنگ شوند و این موضوع می تواند هزینه زیادی را به افراد متحمل سازد.
اما شما با استفاده از نرده شیشه ای از تمامی این مشکلات خلاص می شوید! نرده شیشه ای نرده ای یکپارچه است که کل فضای پله ها را پوشش می دهد. همچنین، با توجه به این موضوع که شما می توانید از میان نرده 
اما شما با استفاده از نرده شیشه ای از تمامی این مشکلات خلاص می شوید! نرده شیشه ای نرده ای یکپارچه است که کل فضای پله ها را پوشش می دهد. همچنین، با توجه به این موضوع که شما می توانید از میان نرده شیشه ای فضای دیگر را ببینید محیط زیباتر به نظر می آید. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند استفاده از این نرده گزینه ای هوشمندانه است که تمامی افراد باید به آن توجه داشته باشند!

پیام ویژه

ویژگی های نرده شیشه ای
بهتر است بدانید زیبایی تنها ویژگی این نرده ها نیست! این نرده ها دارای ویژگی هایی دیگری نیز هستند که سبب شده است به عنوان محصولی مناسب مورد استفاده قرار گیرند. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:
نرده شیشه ای در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و هرگز زنگ نمی زند و یا آسیب نمی بیند. این نرده اگر به درستی انتخاب شود و مقاومت بالایی داشته باشد، در برابر فشار و ضربه مقاوم است و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این نرده سبب می شود محیط بزرگتر به نظر بیاید و این موضوع در زندگی شهری امروزی که فضا محدود است اهمیت زیادی دارد. همانطور که متوجه شده اید، این نرده دارای ویژگی های خاصی است که آن را به المانی جذاب برای استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان ها تبدیل کرده است. اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید از محصولات مدرن در ساختمان خود استفاده کنید، باید خرید نرده شیشه ای را مد نظر خود قرار دهید.
آیا می خواهید دکوراسیون خود را خاص کنید؟ از شیشه انگروینگ استفاده کنید؟!
تمامی کسانی که در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند بر این امر تاکید می ورزند که شیشه یکی از بزرگترین کشفیات بشر است. سپس انسان ها تلاش کردند هنر خود را در این محصولات به کار ببرند و همین امر این 
محصولات را خاص تر کرد. شیشه انگروینگ از جمله شیشه های دکوراتیو است که بر روی آن حکاکی می شود. در واقع، شما می توانید اوج هنر و زیبایی را در شیشه انگروینگ مشاهده کنید. اگر به دکوراسیون خانه های مجلل در سراسر دنیا توجه داشته باشید، متوجه می شوید که در تمامی آنها از شیشه انگروینگ استفاده شده است. زیرا کاربرد شیشه انگروینگ زیاد است و از آن می توان به عنوان نرده شیشه ای، پارتیشن و دیوار پوش استفاده کرد.
آیا می خواهید امنیت محیط را بالا ببرید؟ از شیشه ضد گلوله استفاده کنید؟
تا بدینجا در مورد نرده شیشه ای برای حفظ امنیت و طول عمر در پلکان و شیشه انگروینگ برای زیبایی دکوراسیون ساختمان صحبت کردیم. اما بسیاری از افراد تمایل دارند ضریب امنیت ساختمان خود را کامل کنند و در اینجا پای استفاده از شیشه ضد گلوله به میان کشیده می شود. شیشه ضد گلوله مشابه به شیشه معمولی است، اما متریالی که در آن به کار رفته است آن را در برابر ضربات بسیار شدید از جمله گلوله مقاوم کرده است. شیشه ضد گلوله در صورت اصابت گلوله نمی شکند و خرد نمی شود. بنابراین، اگر شما تمایل دارید محیطی کاملا امن داشته باشید می توانید از شیشه ضد گلوله استفاده کنید.

پیام ویژه

جمع بندی
در این گزارش اطلاعات کاملی در مورد نرده شیشه ای، شیشه انگروینگ و شیشه ضد گلوله صحبت کردیم. این نرده می تواند در تمامی شرایط آب و هوایی به کار برده شود و خطر زنگ زدگی وجود ندارد. شیشه انگروینگ نیز شیشه حکاکی شده است که در محیط های مختلف کاربرد دارد و شیشه ضد گلوله امنیت محیط را تضمین می کند. اگر می خواهید برای خرید این محصولات اقدام کنید می توانید به سایت صنایع شیشه و آینه آگاهی (agahiglass.com) مراجعه کنید. این فروشگاه سابقه درخشانی در این زمینه دارد و محصولاتی با کیفیتی بالا را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/709446/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تبدیل 400 هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

بانک مرکزی: رشد نقدینگی تحت کنترل است

ماسه‌خواری؛ پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه

10 امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

آموزش و پرورش: 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست

صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تولید توسط شبکه بانکی

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

طلای 18عیار پایین آمد؛ بازگشت دلار به کانال 63 هزار تومان

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب

نیروی دریایی ارتش در کنار مردم سیل‌زدۀ سیستان‌وبلوچستان

اعزام 1500 عمره‌گزار به حج در 3 روز

گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور

جزئیات تخصیص ارز 28500 تومانی

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی؛ جذب حمایت داخلی از حمله به اسرائیل با برخورد با زنان در خیابان ها، در تعارض است

تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

خواب آشفته اسرائیل برای منطقه

جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط 4 برادر

دنیای اقتصاد: در سال 1403 نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم

دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

ایران دفعه بعد 3 هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند یا 30 هزار؟!

کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار

سرمقاله آفرینش/ از دست رفتن سرمایه های مردم در طرح های بی بازده

بازیگر زیاده‌طلب منطقه

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟

قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی است

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

رییس سازمان سنجش: برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند

غزه‌ای‌ها زیر آوار گرسنگی

ترافیک پرحجم و روان در کندوان و هراز

89 درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند/ ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

گوشت آفریقایی و تانزانیایی در راه است

اصولگرایان منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!