پیام ویژه

آخرين مطالب

جداسازی مناسب قسمت های مختلف یک مکان با استفاده از پارتیشن اداری اقتصادي

جداسازی مناسب قسمت های مختلف یک مکان با استفاده از پارتیشن اداری
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین و مفیدترین پارتیشن های موجود در بازار برای ساخت یک محیط اداری جذاب و پویا است. فرض کنید یک مکان واحد و بزرگ را می خواهیم به یک دفتر کار اداری تبدیل کنیم. مطمئنا اولین راه حلی که برای ساخت زیر بخش های مختلف یک دفتر به فکر همگان می رسد تیغه کشی برای ساخت مکان های مورد نظر است.

پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین و مفیدترین پارتیشن های موجود در بازار برای ساخت یک محیط اداری جذاب و پویا است. فرض کنید یک مکان واحد و بزرگ را می خواهیم به یک دفتر کار اداری تبدیل کنیم. مطمئنا اولین راه حلی که برای ساخت زیر بخش های مختلف یک دفتر به فکر همگان می رسد تیغه کشی برای ساخت مکان های مورد نظر است. اما تنها کافی است که شما در این باره با یک طراح داخلی و دکوراسیون صحبت کنید. آنگاه خواهید فهمید که پارتیشن اداری شیشه‌ای گزینه ای مناسب برای شما است. پارتیشن شیشه ای نیز همان کار ساخت زیر بخش های مختلف برای به وجود آوردن یک دفتر کار شیک و مدرن را برای شما انجام می دهد. با این تفاوت که هم جدید ترین نوع پارتیشن برای پارتیشن بندی مکان است و هم اینکه نسبت به سایر روش های پارتیشن بندی از مزایای بیشتری برخوردار است. پارتیشن های شیشه ای را می توانید علاوه بر محیط اداری و کاری برای دفاتر تجاری و حتی منازل نیز مورد استفاده قرار دهید. حال با توجه به اینکه می خواهید در چه مکانی از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید، هر کدام از انواع آن که مناسب تر است را می توان به کار گرفت.

پیام ویژه

استفاده از کرکره برقی راه کاری ایمن برای ورودی انواع پارکینگ ها و مغازه های تجاری
کرکره برقی از آن دسته درب های اتوماتیک می باشد که می تواند امنیت محیط داخلی را به خوبی ایجاد کند. مغازه های تجاری و انواع خرده فروشی ها و به خصوص مکان های تجاری که اشیا ارزشمند درون آن ها نگهداری می شود باید به گونه ای متفاوت از سایر مکان ها ایمنی محیط داخلی خود را فراهم کنند تا افراد سودجو و سارقان نتوانند از مال آن ها به نفع خود استفاده کنند. کرکره برقی به صورت اتوماتیک و با استفاده از جریان الکتریکی و دکمه ریموت کنترل باز و بسته می شود. از این رو اشخاص دیگر که به کنترل آن دسترسی ندارند نمی توانند به راحتی آن را باز کرده و وارد محیط داخلی شوند. از طرف دیگر این درب ها با قطع جریان برق نیز دیگر باز و بسته نخواهند شد. همچنین برای درب پارکینگ های بزرگ که انواع ماشین های مختلف در آن ها نگهداری می شوند نیز باید از کرکره برقی استفاده کرد تا اتفاقی ناگوار برای ماشین های درون آن نیفتد. از این رو تنها کافی است کرکره برقی را برای طلا فروشی ها صرافی ها و سایر مکان های ارزشمند نصب کرده تا بتوان در رابطه با اشیا با ارزش درون آن نگرانی نداشته باشید.

پیام ویژه

حرکت سریع درب اتوماتیک شیشه ای موثر در کاهش مصرف انرژی
یکی از عوامل مهمی که در محیط های اداری و تجاری می تواند در کاهش مصرف انرژی نقش اساسی داشته باشد، سرعت باز و بسته شدن درب می باشد. درب اتوماتیک باید هر زمان که لازم باشد باز شود تا امکان دسترسی به خدمات فراهم شود، هر چه زمان باز بودن آن کمتر باشد انرژی کمتری از دست می رود. ساختمان هایی که درب های آن ها به سرعت و به صورت خودکار باز و بسته نمی شوند بیشتر در گرمایش یا تهویه مطبوع هزینه می کنند. در مقابل، سیستم هایی مانند درب اتوماتیک شیشه ای عبور و مرور افراد را تنظیم می کنند و به عنوان یک مانع طبیعی برای حفظ دمای مطلوب درونی عمل می کنند. با نصب درب شیشه ای اتوماتیک هوای بیرون هرگز مستقیماً با داخل تماس نخواهد گرفت. هرچه مصرف انرژی کمتر باشد برای صاحبان مشاغل به صرفه تر خواهد بود .
شیشه بالکن عاملی مهم در کاهش سرقت و افزایش ایمنی منزل
هرچه فضای بالکن در یک منزل بزرگ تر باشد میزان نوری که به درون نفوذ می کند نیز بیشتر است و از این رو می توان با نصب شیشه بالکن محیطی بسیار دلپسند و جذاب ایجاد کرد. اما همین محیط زیبا در برخی موارد می تواند امنیت خانه و خانواده را به خطر بیاندازد شاید بپرسید چگونه چنین چیزی امکان پذیر است؟ متاسفانه در آپارتمان های با تعداد طبقات بالا بالکن همان مقدار که می تواند محیطی دلنشین و زیبا باشد ممکن است خطر آفرین نیز محسوب شود. زیرا احتمال سقوط اشیا و افراد از آن بیشتر خواهد شد که این امر می تواند حوادث جانی را ایجاد کند. اما زمانی که شما شیشه بالکن نصب کنید به راحتی می توانید محوطه تراس را به محیطی کاملا امن برای عبور و مرور و حتی بازی کودکان تبدیل کنید. در برخی از آپارتمان ها نیز ممکن است بالکن ها به یکدیگر مرتبط باشند که در این صورت احتمال سرقت افزایش می یابد. اما با نصب شیشه بالکن به خصوص شیشه بالکن ثابت ساخته شده از شیشه سکوریت می توانید آنجا را به محیطی ایمن تبدیل نمایید. زیرا شیشه سکوریت از جمله شیشه های نشکن محسوب می‌شود که برای مکان های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.
پارتیشن بندی حمام با استفاده از شیشه حمام
صنعت شیشه و استفاده از این متریال زیبا و شگفت انگیز در معماری ساختمانی به حمام و سرویس بهداشتی نیز نفوذ کرده است. به طور حتم منازلی که در جاهای مختلف آن ها از مدل های مختلف شیشه استفاده می شود خواهان بیشتری نسبت به منازل با ساخت قدیمی دارند. اگر منزل شما از آن دسته منازل باشد که سرویس بهداشتی و حمام متصلی داشته باشد و این موضوع موجب آزردگی شما باشد راه حل ساده ای برای رفع این مشکل وجود دارد. پارتیشن بندی سرویس بهداشتی و جداسازی قسمت های مختلف آن با استفاده از شیشه حمام از جمله راهکارهایی است که در درجه اول به شما پیشنهاد می کنیم. شیشه حمام علاوه بر کاربرد های مثبتی که برای سرویس بهداشتی در پی دارد نوعی تزیین داخلی نیز محسوب می شود. زیرا در هر حال شیشه ها از اشیا زینتی محسوب می گردند. با استفاده از شیشه حمامی که با شیشه مات طراحی شده است می توانید سرویس بهداشتی و حمام را به دو قسمت کاملا مجزا تقسیم بندی کنید تا هیچ گونه تداخلی با هم نداشته باشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/710217/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

غربت مرتضی

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

معاون مدیریت پسماند: عرضه کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع می شود

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

حق‌شناس: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل تأثیری بر نرخ ارز نمی‌گذارد

از چاله به چاه؟

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

فرش قرمز برای اسکناس درشت؟

رئیس سازمان سنجش: رئیس جدید سازمان سنجش به زودی معرفی می‌شود

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز پنجشنبه 30 فروردین

رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین

متحدان اسرائیل در برزخ

رئیس پلیس فتا: فروشندگان سوال‌های جعلی آزمون سراسری بازداشت شده‌اند

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

آشیانه سری

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران

وزیر بهداشت: پویش ملی غربالگری سرطان در ایران اجرا می شود

درآمد عجیب از زباله گردی

رسوایی 99 درصدی

الکترونیکی شدن ارجاع پرونده‌های قضایی به کارشناس

چه شد که ون‌ها برگشتند؟

پایداری آب مصرفی 45 روستا با عملیات جهادی صنعت نفت

10 ادکلن خوشبو و اصل مردانه

رونق صادرات در جزیره جهانی قشم / تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

ایرانی‌ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد