پیام ویژه

آخرين مطالب

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید فرهنگی و اجتماعی

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، استفاده از دستگاه‌های صنعتی جدید در آشپزخانه‌های سازمانی به آشپزها کمک کرده تا غذایی کیفی‌تر را در زمانی کوتاه‌تر تولید کنند. نکته جالب اینجاست که اتلاف مواد اولیه و آب و انرژی نیز در این واحدها کمتر است.
یکی از راه‌های ساده و جذاب تهیه ابزارآلات صنعتی مراجعه به فروشگاه‌هایی است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند. البته امروزه دنیای اینترنت در حال پیشرفت است و بسیاری از خریدها نیز در همین فضا انجام ‌می‌شوند. مدیران و فعالان حوزه صنعتی به راحتی این امکان را دارند که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انواع تجهیزات و ابزارآلات صنعتی را برای مجموعه خود خریداری کنند. اما در نظر گرفتن چند نکته قبل از خرید ابزارآلات صنعتی مهم به نظر می‌رسد.

پیام ویژه


* هنگام خرید اینترنتی، آن هم ابزارآلات صنعتی، باید به سوابق شرکت ارائه دهنده محصول توجه ویژه‌ای شود. نظرات کاربران سایت فروش ابزارآلات صنعتی، گواهینامه‌های شرکت، پروانه کسب مجموعه، تنوع محصولات، ارائه توضیحات درباره ابزار مورد نظر و نماد اعتماد الکترونیکی از جمله نکات حائز اهمیت در زمینه خرید آنلاین تجهیزات صنعتی به حساب می‌آیند.
* قیمت محصول هم از دیگر مواردی است که مدیران و صاحبان کسب و کارهای تخصصی باید به آن توجه داشته باشند. بنابراین برای مشتریان، مجموعه‌ ارائه دهنده کالای باکیفیت و قیمت مناسب نسبت به دیگر فروشندگان تجهیزات و ابزارآلات صنعتی ارجحیت دارد.
خوبی سایت‌های اینترنتی این است که با چند کلیک، امکان مقایسه قیمت‌ها و آگاهی از کیفیت بسیاری از کالاها در حداقل زمان ممکن وجود دارد و نیازی نیست مشتریان برای خرید محصولات مورد نیاز، مسافت‌های طولانی را طی کنند.
* برخی از مجموعه‌های ارائه‌دهنده انواع ابزارآلات صنعتی، به خصوص تجهیزات آشپزخانه صنعتی، برای راحت شدن کار خرید تجهیزات صنعتی، امکانی به نام «چیدمان تجهیزات صنعتی» را هم فراهم کرده‌اند تا خریداران ضمن صرفه‌جویی در وقت، با خیال راحت و متناسب با فضای آشپزخانه خود محصولات مورد نظر را انتخاب کنند.
* ارائه مشاوره در زمینه خرید محصولی متناسب با فضای صنعتی مورد نظر، مسئله مهمی است که باید خریداران این دسته از کالاها به آن توجه کنند.

پیام ویژه


* همیشه خدمات پس از فروش، از مواردی است که چه در خرید حضوری و چه اینترنتی مورد توجه قرار می‌گیرد. در صورتی که خرید انواع ابزارآلات صنعتی به صورت اینترنتی انجام شود، بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شامل نصب، تعمیر یا حتی تعویض تجهیزات صنعتی اهمیت پیدا می‌کند. چراکه اولویت مشتریان برای خرید از مجموعه‌هایی است که ضمن عرضه محصول باکیفیت، خدماتی مانند حمل و نقل، نصب و راه‌اندازی هم ارائه می‌دهند.
در ادامه با 5 فروشگاه اینترنتی مجاز ارائه انواع ابزارآلات، تجهیزات صنعتی شامل فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشنا می‌شوید؛
تهران ابزار
گروه تهران ابزار، با بیش از 20 سال قدمت، پشتیبانی و تامین تجهیزات و ابزار صنعتی در حوزه تخصصی هیدرولیک، پنوماتیک، اندازه گیری، ابزار دقیق برق و تجهیز کارگاه پروژه‌های صنعتی و کارخانجات را به‌ عهده دارد. مجموعه معتبری که شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی، فولادسازی، سیمانی، خودروسازی و همچنین پروژه های ساختمانی، سیویل و تاسیساتی را حمایت و پشتیبانی می‌کند.
همچنین نصب و راه اندازی سیستم‌های هیدرولیک، پنوماتیک و خطوط تولید هم توسط تیم متخصص آن انجام می‌شود.
با وجود امکانات، دفاتر و ارتباطات بین المللی این مجموعه، اغلب نیازهای صنعتی پروژه‌ها و شرکت‌های صنعتی پشتیبانی می‌شود. به طور خلاصه بیش از 500 پروژه کوچک و بزرگ کارگاهی تا پالایشگاهی توسط این مجموعه معتبر و متخصص تامین شده است.

پیام ویژه


پویا صنعت
پویا صنعت یکی از مجموعه‌هایی است که به ارائه انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز ارگان‌ها، سازمان‌ها، و تجهیزات فست فود رستوران‌ها و هتل‌ها می‌پردازد. این مجموعه ضمن ارائه مشاوره در خرید تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه صنعتی ، با خدمات پس از فروش هم مشتریان خود را همراهی می‌کند. ضمنا این شرکت محصول مورد نیاز مشتریان را به سراسر ایران و حتی خارج از کشور هم ارسال می‌کند.
انتخاب کلیک
فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت تا 100 میلیون تومان، در نظر گرفتن شرایط متفاوت اقتصادی جوانان و خانواده‌ها برای تهیه جهیزیه و لوازم خانگی، خرید اقساطی سازگار با شرایط را می‌توان گزینه ایده آلی دانست.
فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با سال‌ها تجربه در فروش لوازم خانگی به صورت فیزیکی و اینترنتی شرایطی را فراهم کرده تا هموطنان در هر نقطه‌ای از ایران بتوانند برای خرید اجناس ضروری خود اقدام کنند. شرایط خرید اقساطی برای تمامی کالاهای لوازم خانگی از برندهای محبوب داخلی و خارجی در فروشگاه انتخاب کلیک فراهم شده که ضمن بازدید از سایت می‌توانید تمامی این محصولات را ملاحظه کنید.

پیام ویژه


سایت پی جو
اگر قصد خرید تجهیزات صنعتی مانند تجهیزات سرمایشی، گرمایشی، چیلر و … را دارید، می‌توانید به سایت پی جو مراجعه و شرکت‌های معتبر را مشاهده کنید. مثلا تجهیزات تاسیسات سرمایشی و گرمایشی شیراز و سایر شهرهای ایران همگی در وبسایت پی جو درج شده‌اند.
ویدفکتور
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور از جمله فروشگاه‌های معتبر و فعال در حوزه تامین تجهیزات صنعتی و ابزار آلات است. در حال حاضر ویدفکتور طی فعالیت چندین ساله خود، نمایندگی فروش و عرضه بسیاری از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع پمپ آب، ابزارآلات، هواکش و الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز را برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی، در اختیار دارد.
انتهای رپرتاژ آگهی

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/746893/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا 3 ماه طول می‌کشد/ تمام موشک‌های هایپر سونیک ما به هدف اصابت کرد

آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند

تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد

مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد

بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است

وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

دلار 65 هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست/ ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور

تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا

استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟/ ماجرای عمل جراحی رهبری بدون بیهوشی عمومی/ ایشان دیگر به کوه نمی روند اما در خانه پیاده روی می کنند

سیدمحمد خاتمی: پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

افزایش 23 درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در 1402

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

در عملیات «وعده صادق» به هیچ وجه به مردم تعرض نشد و مراکز اقتصادی هدف قرار نگرفت/ مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده

آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم

آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

چهره‌ سیاسی اصولگرا: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!/ پایداری‌ها نشان دادند برخلاف ادعاهایشان اهل معامله هستند!

حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

برداشت 750 هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران

قیمت نفت بالای 90 دلار ایستاد

پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

ادعای یک نماینده درباره نفوذی‌های اسرائیل در ایران

استناد نیروی انتظامی به لایحه حجاب، غیرقانونی است/ پلیس احتمالاً بر اساس قوانین دهه 60 درباره حجاب برخورد می کند/ بعید می دانم مردم با قانون حجاب و عفاف همراهی کنند

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورا و دبیرخانه نیست

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد