پیام ویژه

آخرين مطالب

مسیر هموار کنکور با راه ابریشم اقتصادي

مسیر هموار کنکور با راه ابریشم
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - راه ابریشم توسط موسسه آموزشی آلا ویژه دانش آموزان و شرکت کنندگان کنکور تهیه شده است و در دو سال اخیر به عنوان محبوب ترین پکیچ کنکوری در بین دانش آموزان و دبیران انتخاب شده است. برای بررسی بیشتر این دوره مجازی کنکور کافی است در مرورگر اینترنت خود نام راه ابریشم آلا را جستجو کنید و وارد سایت آلا شوید تا هم خودتان تمام ویژگی های این محصول آموزشی را بررسی کنید و هم از نظرات نفرات برتر کنکور 1400 در خصوص راه ابریشم کنکور و آموزش های مدرسه مجازی آلا اطلاع پیدا کنید.

دانش آموزان در ایران پس طی کردن مسیری دوازده ساله برای ورود به دانشگاه و رشته تحصیلی مورد علاقه خود با آزمون پر از حاشیه کنکور روبه رو میشوند. چند سالی است که صحبت از حذف کنکور میباشد اما در این اواخر با واژه جدید کنکور دو مرحله ای بحث چگونگی برگزاری کنکور داغ تر شد که با این تفاسیر باید بگوییم کماکان برای تحصیل در برترین دانشگاه های ایران و رشته های پر تقاضای این دانشگاه ها دانش آموزان همچنان باید در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها شرکت کنند و در این رقابت بزرگ به موفقیت دست پیدا کنند.
اما چگونه باید در هزار راه کنکور به یک شاهراه دست پیدا کرد؟
قطعا شما هم از طریق مدرسه، دوستان، تبلیغات رنگارنگ صدا و سیما و همینطور تبلیغات بصری در سطح شهر اسامی آموزشگاه ها و دبیران مختلفی را در حوزه کنکور شنیده و آشنا شده اید ما در این مقاله قصد تخریب و یا تعریف از مجموعه یا کلاس کنکور آموزشگاه یا دبیر خاصی را نداریم صرفا تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانید بهترین انتخاب و همراه خود را برای مسیر موفقیت در کنکور پیدا کنید.
آلاء، مجری عدالت آموزشی در ایران
شاید شما هم عضوی از خانواده بزرگ آلا باشید؛ مجموعه آلا از سال 1392 به همت گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف برای اجرای عدالت آموزشی در ایران شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر خانواده دانش آموزی آلا بیش از 6 میلیون نفر جمعیت دارد و روز به روز نیز این خانواده بزرگ تر میشود.

پیام ویژه

در حال حاضر مدرسه مجازی آلا از متوسطه اول تا متوسطه دوم و کنکور را تحت حمایت خود قرار داده و با همکاری برترین دبیران و کمک های مالی دانش آموزان آموزش های ویدیویی برای تمامی دروس با بهترین کیفیت تولید و در سایت آلا و اپلیکیشن این مجموعه منتشر میکند.
اما آلا برای موفقیت در کنکور دانش آموزان نیز اقدامات موثری کرده این مجموعه با تولید همایش های کنکوری حرفه ای برای داوطلبان آزمون سراسری کمک بزرگی به دانش آموزان و خانواده های این عزیزان کرده است.
پکیج کنکوری راه ابریشم
پکیج کنکوری راه ابریشم یک دوره آنلاین جامع و کامل برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور است که در این محصول آموزشی به طور ویژه و کاملا مفهومی از پایه دهم تا دوازدهم تمام دروس توسط دبیران خبره حوزه کنکور به دانش آموزان آموزش داده میشود. به طوریکه برای دروس اختصاصی هر رشته به صورت میانگین 100 ساعت ویدیو آموزشی در استودیو مجهز به تخته های هوشمند ضبط شده است همچنین در کنار ویدیوهای آموزشی جزوات و نمونه سوالات تستی در قالب فایل های دانلودی با طراحی های زیبا برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
هزینه کلاس کنکور چقدر است؟
یکی از دغدغه ها و پرسش های دانش آموزان کنکوری هزینه کلاس کنکور است. در بازار پر رقابت کنکور که متاسفانه نرخ مصوبی برای ارائه آموزش و خدمات وجود ندارد هر موسسه بر اساس تصمیم گیری های خود قیمت های بعضا سرسام آوری برای کلاس ها و دوره های کنکوری خود اعلام میکند. این نوسان قیمتی بین کلاس های کنکور این ذهنیت را در میان دانش آموزان ایجاد کرده است که اگر فلان موسسه یا فلان دبیر چنین هزینه گزافی را دریافت میکنند حتما مواردی را آموزش میدهند که هیچ فرد دیگری از آن ها اطلاعی ندارد و یا روش هایی که برای حل سوالات کنکوری به دانش آموزان ارائه میدهند که ناب است و توسط هیچ فردی تاکنون ارائه نشده است، اما بیابید با هم کمی صادقانه این فضا را بررسی کنیم و به سوالات زیر پاسخ بدهیم:
آیا هسته مطالب و دروس در تمام ایران یکسان است؟
آیا منابع و دروسی که در کنکور مورد ارزیابی قرار میگیرد در نقاط مختلف ایران متفاوت است؟
آیا در طی 40 سال برگزاری کنکور در اصل قواعد و فرمول های مطالب درسی تغییرات بنیادی ایجاد شده است؟
آیا تمامی رتبه برتر های کنکورهای گذشته ساکن تهران بوده اند؟
آیا تمامی نفرات برتر در کنکورهای برگزار شده در کلاس های چند میلیونی موسسات معروف شرکت کرده اند؟
آیا تمامی افراد موفق در کنکور امکان استفاده از دبیران پروازی را داشته اند؟
آیا شما هم هر چند سال باکلماتی همچون مهندسی معکوس ، حل سوالات تستی در کمتر از 60 ثانیه و حل سوالات کنکور بدون یادگیری فرمول ها و قواعد کتب درسی روبه رو شده اید؟
اگر شما هم بعد از پاسخ واقع بینانه به این سوالات به دنبال دسترسی به یک منبع خوب و مورد اطمینان که بتوانید سطح علمی خود را افزایش دهید و در کنار آن مهارت های تست زنی خود را نیز بالا ببرید تا بتوانید بهترین نتیجه را طبق یک برنامه ریزی مطالعاتی و آموزشی از کنکور بگیرید و همینطور هزینه های زیاد و نامتعارفی را به خانواده خود تحمیل نکنید و با یک هزینه مقرون به صرفه در آزمون سراسری ورودی دانشگاه های به نتیجه دلخواه خود برسید میتوانید از راه ابریشم استفاده کنید.

پیام ویژه

هزینه کلاس کنکور راه ابریشم چقدر است؟
راه ابریشم توسط موسسه آموزشی آلا ویژه دانش آموزان و شرکت کنندگان کنکور تهیه شده است و در دو سال اخیر به عنوان محبوب ترین پکیچ کنکوری در بین دانش آموزان و دبیران انتخاب شده است. برای بررسی بیشتر این دوره مجازی کنکور کافی است در مرورگر اینترنت خود نام راه ابریشم آلا را جستجو کنید و وارد سایت آلا شوید تا هم خودتان تمام ویژگی های این محصول آموزشی را بررسی کنید و هم از نظرات نفرات برتر کنکور 1400 در خصوص راه ابریشم کنکور و آموزش های مدرسه مجازی آلا اطلاع پیدا کنید. راه ابریشم کنکور را میتوانید هم به صورت پکیچ برای تمام دروس اختصاصی و عمومی با تخفیف همیشگی ویژه آلایی ها تهیه کنید و هم میتوانید به صورت تک درس از آموزش های حرفه ای این مجموعه بهره مند شوید. چنانچه توانایی پرداخت هزینه راه ابریشم کنکور را نداشتید و از آنجا که هدف آلا اجرای عدالت آموزشی در سراسر کشور است میتواندی از طرح پرچم این مجموعه استفاده کنید و به صورت 100 درصد رایگان از دوره های کنکوری راه ابریشم بهره مند شوید در ضمن باید به عنوان آخرین نکته از این محصول آموزشی به شما عزیزان بگوییم که علاوه بر آموزش های تخصصی دروس و حل بیش از 3000 تست برای هر درس مشاوره تخصصی انگیزشی و تحصیلی آلا برای کاربران این دوره کنکوری به امید موفقیت هر چه بیشتر این عزیزان در این رقابت بزرگ نیز در نظر گرفته است.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/746900/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

حسین انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

جت شخصی چند؟

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

برای از ما بهتران؟

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

طوفان شن در لیبی

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز 11 برای کامپیوترهای قدیمی

احتمالا خانواده آیفون 16 فاقد دکمه‌های فیزیکی خواهد بود

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مایکروسافت با همکاری متا، نسخه ایکس باکس هدست کوئست را می‌سازد

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

بورس صعودی می‌ماند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

پیدایش ابرقدرت اسلامی

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

میزو با گوشی «21 نوت» به بازار موبایل برمی‌گردد

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج؛ 80 کیلو طلا امروز فروخته شد

پرداخت 16 میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات هیچ در 8 سال!

گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً در 7 رنگ مختلف عرضه می‌شود

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

هشدار باران شدید در 21 استان