پیام ویژه

آخرين مطالب

دو لپ تاپ جذاب در کنار سیلی از دیگر محصولات HP معرفی شدند! خواندنی ها

دو لپ تاپ جذاب در کنار سیلی از دیگر محصولات HP معرفی شدند!
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - ترنجی / کمپانی HP بیشتر به دلیل عرضه محصولات متنوع در بازار کامپیوتر و رایانه‌ها شناخته می‌شود. این کمپانی آمریکایی به تازگی از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. در ادامه، نگاهی به لپ تاپ HP Spectre X360 16 و محصولات جدید این کمپانی مانند AiO جدید آن داریم.
مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ HP Spectre X360 16
کمپانی HP، یک شرکت آمریکایی الاصل است. این کمپانی که یکی از با سابقه‌ترین کمپانی‌های فعال در بخش ارائه محصولات و قطعات رایانه است، اخیراً از سری جدید محصولات خود پرده برداشته است. به گزارش XDA Developers، کمپانی HP امروز از سری محصولات جدید خود با ویندوز ١١ پرده برداشته است. این محصولات، طیفی از لپ تاپ، تبلت و AiOهای جدید HP را تشکیل می‌دهند.
خب، ابتدا از لپ تاپ پرچمدار جدید HP یعنی HP Spectre X360 16 شروع می‌کنیم. این محصول، دارای نمایشگری ١6 اینچی با وضوح ٣,٠٧٢×١,٩٢٠ است. نسبت تصویر آن نیز ١6:١٠ است. این یک تحول جالب است. چرا که HP پیش‌تر تصمیم گرفته بود تا مدل‌های ١٣ و ١5 اینچی لپ تاپ Spectre X360 را به نمایشگری با نسبت تصویر ١6:٩ تجهیز کند. در نهایت، این نسبت تصویر در نسخه ١4 اینچی به ٣:٢ رسید. به نظر می‌رسد که تأمین کننده نمایشگر هر کدام از این مدل‌ها، متفاوت بوده است.

پیام ویژه

تفاوت بزرگ‌تر این لپ تاپ، مربوط به وبکم آن است. در ابتدا، HP این لپ تاپ را از یک دوربین 5 مگاپیکسلی تکی بهره مند کرده است. در نتیجه، شما می‌توانید به وسیله آن از تماس‌های تصویری با وضوح 1080p برخوردار شوید. چنین وبکمی، همچنان در میان بسیاری از لپ تاپ‌ها رواج پیدا نکرده است. بنابراین، این موضوع یک فاکتور حائز اهمیت به شمار می‌رود. اما در سال‌های آینده و به لطف ویندوز ١١، قرار است شاهد معرفی لپ تاپ‌های با وبکم پیشرفته‌تر باشیم. جالب توجه است که این دوربین از ویژگی‌های هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد.
یکی از قابلیت‌های آن، Auto Frame نام دارد. این قابلیت، به دوربین اجازه می‌دهد تا صورت شما را دنبال کند و بر روی آن فوکس کند. همچنین ویژگی تشخیص سوژه در این وبکم تعبیه شده است. به لطف این خصوصیت کاربردی، دوربین بر روی صورت شما قفل می‌شود. در صورت حضور شخصی غیر از شما در کادر دوربین، وی با رنگ آبی مشخص خواهد شد.
در بطن لپ تاپ جدید HP، از پردازنده مرکزی Core-i7 11390H بهره گیری شده است. این پردازنده، از 4 هسته پردازشی، توان مصرفی ٣5 واتی و پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel iris Xe بهره ور است. جالب این است که به نظر نمی‌رسد HP مدل جدیدی از لپ تاپ‌های Spectre X360 خود را با پردازنده مرکزی با توان 45 وات و کارت گرافیک اختصاصی روانه بازار کند. در نهایت، نوبت به قیمت لپ تاپ HP Spectre X360 16 می‌رسد. این محصول، از ماه آینده و با قیمت ١,6٣٩ دلار آمریکا آماده فروش خواهد شد.
مشخصات فنی و قیمت HP Envy 34 AiO با دوربین مغناطیسی

پیام ویژه

دیگر محصول جدید HP، یک AiO با نام Envy 34 است. HP برای این AiO یک نمایشگر ٣4 اینچی با وضوح 5K و نسبت تصویر ٢١:٩ را تدارک دیده است. اچ پی می‌گوید که این اولین دستگاه همه کاره با دوربین مغناطیسی قابل جدا شدن است. همچنین برای اولین بار، HP در این AiO پردازنده گرافیکی سری RTX 3000 را به کار گرفته است.

پیام ویژه

خب، دقیقاً یک دوربین مغناطیسی چیست؟ به نظر می‌رسد که شما می‌توانید از یک دوربین با قابلیت اتصال مغناطیسی در این دستگاه استفاده کنید. به عبارت دیگر، شما می‌توانید آن را در هر قسمتی از Envy 34 قرار دهید! البته توجه داشته باشید که این دوربین، فعلاً به صورت جداگانه به فروش نمی‌رسد. بنابراین، باید منتظر بیانیه رسمی HP برای فروش آن بمانیم. اما باید خاطر نشان کنیم که این دوربین، دارای قابلیت‌های شخصی سازی مکان بسیاری است. شما می‌توانید آن را در هر نقطه از Envy 34 مستقر کنید. حتی شما می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید که گزینه بسیار خوبی برای افرادی مانند استریمرها به شمار می‌رود. قیمت دقیق HP Envy 34 AiO برابر با ١,٩٩٩ دلار آمریکا است. عرضه آن، از ماه آینده به وقوع می‌پیوندد.
مشخصات فنی و قیمت تبلت HP Tablet PC11: نوآورانه‌ترین تبلت ویندوزی؟

پیام ویژه

کمپانی HP مراسم بزرگی را برگزار کرده است و تمام محصولات جدید آن، نوآورانه هستند. حتی تبلت جدید این کمپانی، تنها یک تبلت ساده نیست. بلکه HP اظهار دارد که این محصول، اولین تبلت در دنیا است که از دوربین چرخشی استفاده می‌کند. همچنین این اولین باری است که یک تبلت ویندوزی با دوربین ١٣ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود.
صفحه نمایش این تبلت، موفق به کسب گواهینامه ISA شده است. باز هم این اولین باری است که یک تبلت چنین گواهینامه‌ای را از آن خود می‌کند! نمایشگر HP PC Tablet 11، قطر ١١ اینچی و وضوح 2K دارد. قابلیت اتصال کیبورد در هر دو حالت استفاده عمودی و افقی نیز برای کاربران فراهم شده است. ما پیش از این، کم‌تر چنین تجربه کاربری آزادانه‌ای از یک تبلت ویندوزی را شاهد بوده‌ایم.

پیام ویژه

نکته جالب دیگر، مربوط به بخش پردازنده این تبلت است. تبلت ویندوزی جدید HP، دارای مغز متفکری با نام Intel Pentium Silver N6000 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم است. در نهایت، تبلت ویندوزی جدید HP در ماه دی و با قیمت 5٩٩ دلار آمریکا به دست مشتریان می‌رسد. هرچند که نسخه بدون کیبورد آن نیز در فروشگاه Best Buy با قیمت 4٩٩ دلار موجود است.
نرم افزار جدید HP؛ هدف این کمپانی تنها رونمایی محصولات سخت افزاری نیست!
کمپانی آمریکایی HP، امروز تنها محصولات سخت افزاری را ارائه نکرده است. بلکه آمریکایی‌ها از نرم افزار جدید خود نیز پرده برداشته‌اند. این نرم افزار، Pallete نام گرفته است. به وسیله Pallete که یک مجموعه خلاقانه است، می‌توانید عکس‌های نود و دیگران را مدیریت کنید. همچنین از HP Duet برای اتصال تبلت خود به عنوان نمایشگر ثانویه می‌توانید بهره بگیرید. در تصویر زیر، نمایی از این قابلیت با AiO و تبلت جدید HP به چشم می‌خورد.

پیام ویژه

دیگر ویژگی نرم افزاری جدید HP، مختصه‌ای با نام Quick Drop است. این نرم افزار، به شما امکان انتقال فایل بین گوشی و رایانه شما را با سرعت 5٠ مگابایت بر ثانیه می‌دهد!
لپ تاپ ١4 اینچی جدید HP با تراشه Snapdragon 7c

پیام ویژه

منتظر تمام شدن لیست هستید؟ خب، باید بگوییم که فعلاً کار ما با محصولات جدید HP به پایان نرسیده است. اچ پی امروز نه تنها از یک لپ تاپ، بلکه از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده است. لپ تاپ ١4 اینچی جدید HP، با تراشه Snapdragon 7c کوالکام همراه شده است. این اولین باری است که اچ پی از یک لپ تاپ ویندوزی از سری اصلی لپ تاپ‌های HP با پردازشگر ARM است. قیمت لپ تاپ ١4 اینچی تازه وارد HP، با تأخیر در ماه مهر یا آبان به اطلاع عموم می‌رسد.
یک AiO دیگر؛ به HP Pavilion 27 سلام کنید!

پیام ویژه

در نهایت، نوبت به آخرین محصول جدید HP در مراسم جدید این کمپانی می‌رسد. یک سری از AiOهای جدید HP با نام‌های HP 23.8 AiO و HP 27 AiO به همراه HP Pavilion 27 در این مراسم حضور داشتند. این محصولات جدید، از پردازنده‌های مرکزی Ryzen 5000 سری U برخوردار هستند. بلندگوهای آن‌ها نیز B&O است. این AiOها ماه آینده با برچسب قیمتی ٧4٩ دلاری آماده عرضه خواهند بود. در ادامه، HP برای نسخه Pavilion قیمت ٧٩٩ دلاری را در نظر گرفته است. در نهایت، HP از دو مانیتور جدید هم پرده برداشت. (HP جان بس کن! )
یکی از این مانیتورها، HP U32 4K HDR Monitor است. همان طور که از نامش پیداست، این مانیتور از نمایشگر ٣٢ اینچی با وضوح 4K استفاده می‌کند. مانیتور M34d WQHD نیز به بهره برداری رسید. قیمت هر دو مانیتور، معادل 4٩٩ دلار آمریکا است.
نظر شما در مورد این سیل عظیم از محصولات جدید HP چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که ارزش خرید لپ تاپ HP Spectre X360 16 چطور است؟

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/746980/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

ارز حج 1403 تامین شد

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

نخستین برات الکترونیکی صادر شد

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

بارندگی‌های سیل آسا در زیرکوه خراسان جنوبی؛ داوطلبان کنکور نتوانستند در جلسه امتحان حاضر شوند

تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم

بازداشت 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

تزریق ٥٠٠٠ میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

حمله سریالی به جنگلبانان!

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران

تبدیل 400 هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

بانک مرکزی: رشد نقدینگی تحت کنترل است

ماسه‌خواری؛ پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه

10 امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

آموزش و پرورش: 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست

صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تولید توسط شبکه بانکی

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

طلای 18عیار پایین آمد؛ بازگشت دلار به کانال 63 هزار تومان

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب

نیروی دریایی ارتش در کنار مردم سیل‌زدۀ سیستان‌وبلوچستان

اعزام 1500 عمره‌گزار به حج در 3 روز

گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور

جزئیات تخصیص ارز 28500 تومانی

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی؛ جذب حمایت داخلی از حمله به اسرائیل با برخورد با زنان در خیابان ها، در تعارض است

تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

خواب آشفته اسرائیل برای منطقه

جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط 4 برادر

دنیای اقتصاد: در سال 1403 نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم

دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست