پیام ویژه

آخرين مطالب

تولید کننده المنت سياسي

تولید کننده المنت
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: اگر به اطراف خود نگاهی بیاندازید، بسیاری از دستگاه‌ها را خواهید دید که با استفاده از المنت کار می‌کنند، المنت انواع مختلفی دارد که شامل المنت کمربندی، میله‌ای،حرارتی و المنت فشنگی می‌شود، البته علاوه بر المنت محصولات دیگری از قبیل لامپ حرارتی و شیلنگ حرارتی نیز توسط تولیدکنندگان این دسته از محصولات به بازار وارد شده‌ که هر یک قابلیت‌ها و کاربردهای خاصی دارند و در صنایع و مشاغل گوناگون می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. در انتها نیز صنایع حرارتی کریمی تولید کننده انواع المنت، لامپ و شیلنگ حرارتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید محصول مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری نمایید.
المنت چیست؟
المنت‌ حرارتی عموما به صورت رشته سیم‌هایی طراحی شده‌اند که این سیم‌های رشته‌ای نیمه هادی بوده و در یک استوانه از جنس سرامیک یا خاک نسوز قرار گرفته‌اند و از مقاومت بالایی برخوردارند. المنت‌ها این توان را دارند که با دمای بالایی داغ شوند و جریان الکتریکی را در اندازه بالا انتقال دهند.
حتما دیده‌اید که گاهی اوقات وقتی برق با یک جریان بالا از سیم‌های معمولی عبور می‌کند باعث آتش گرفتن و سوختن آن می‌شود و می‌تواند حوادث غیر قابل جبرانی را به وجود آورد. ولی در مورد المنت‌ها این گونه نیست و آن‌ها می‌توانند جریان حرارت بالایی را تحمل نمایند. بسیاری از المنت‌ها از جنس نیکروم تولید می‌شوند، اما در سال‌های اخیر نوعی از المنت‌ حرارتی در بازار وجود دارند که از جنس نیکل- کروم ساخته شده‌اند و دارای مدل‌ها و قدرت‌های متفاوتی هستند. به همین منظور از آن‌ها در بخاری و آبگرمکن‌های برقی، سماور، اتو، چای ساز و سشوار و .. استفاده می‌شود.
آشنایی با انواع المنت حرارتی و کاربرد آن‌ها؟
المنت کمربندی : که به آن المنت تسمه‌ای هم گفته می‌شود نوعی از المنت حرارتی است که به صورت کمربند و یا تسمه تولید شده و بخش رویه آن از جنس استیل یا ورق‌ گالوانیزه تولید شده و بخش داخلی آن سرامیکی می‌باشد. طول عمر بالا، قابلیت انعطاف پذیری، انتقال سریع حرارت و مقاومت در برابر ضربه از خاصیت‌های این نوع المنت بوده و می‌تواند دمایی تا 700 درجه سانتی گراد را تحمل نماید. المنت کمربندی یکی پرکاربردترین المنت‌ها در بازار به شمار می‌آید که به خاطر ابعاد کوچک و مصرف کمی که دارند در بسیاری از دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای المنت کمربندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
ماشین آلات مواد غذایی ماشین آلات تولید لاستیک تولید لوله‌های پلیکا صنایع تزریق پلاستیک تجهیزات آزمایشگاهی ماشین‌های بسته‌بندی المنت فشنگی : این نوع المنت حرارتی بسیار پرکاربرد بوده و قطر کمی دارند و به صورت باریک و دراز طراحی شده‌اند. این المنت به سرعت گرم شده و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند و به لحاظ ساختاری که دارند به راحتی در حفره‌ها و سوراخ‌ها جای می‌گیرند. المنت فشنگی از جنس فولاد ضد زنگ تولید شده و سیم پیچی که درون آن قرار دارد می‌تواند بار الکتریکی را افزایش دهد و مانند یک مقاومت عمل نماید. از این محصول بیشتر در قالب گیری‌های تزریقی، صنایع غذایی، سلول‌های سوختی، صنایع ریخته گری، آکواریوم و استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیام ویژه


المنت میله‌ای : این نوع از المنت‌ حرارتی به صورت حرف U طراحی شده‌ و از مقاوت بالای الکتریکی و مکانیکی برخوردار است. کاربرد این دسته از المنت‌ها بسیار زیاد و گسترده است و به جهت آن که دارای روکش استیل می‌باشد، می‌تواند درجه گرمای بالایی را تحمل نماید. به همین علت است که می‌توان برای گرم کردن انواع مایعات مانند آب، روغن، محلول‌ها و سایر مواد ذوب شده از المنت میله‌ای استفاده نمود.
لامپ حرارتی چیست و چه کابردی دارد؟
لامپ حرارتی یا گرمایی لامپی تخصصی است که از آن برای تولید گرما و نور استفاده می‌شود. این نوع از لامپ‌ها از خود نور مادون قرمز ساطع کرده و آن را به گرما تبدیل می‌کنند. لامپ حرارتی با لامپ‌های معمول یک تفاوت عمده دارد و آن هم مربوط به بازتابنده‌های داخلی آن می‌شود که می‌تواند با تولید نور و گرما در یک منطقه خاص مورد استفاده قرار گیرد. برخی از این لامپ‌ها بین 200 تا 250 وات برق مصرف می‌کنند و از این محصول بیشتر در مرغداری‌ها، برای گرم نگهداشتن غذا در رستوران‌ها، استفاده در ریموت کنترل دستگاه‌های دیجیتال مانند تلویزیون و دستگاه‌های پخش، تلفن همراه، ابزارهای دید در شب و همچنین شناسایی ساختمان الیاف می‌توان استفاده کرد.
شیلنگ حرارتی چیست و چه مصارفی دارد؟
شیلنگ حرارتی همان طور که از نامش پیداست کاملا به صورت شیلنگ‌های معمول طراحی و تولید شده است اما موارد مصرف آن‌ها کمی متفاوت است و زمانی که صنعتگران در زمینه‌های مختلف بخواهند یک مایع دارای حرارت را از جایی به جای دیگر انتقال دهند، می‌توانند از شیلنگ حرارتی استفاده نمایند. شیلنگ حرارتی به گونه‌ای طراحی شده که دمای مایع مورد نظر را حفظ کرده و از سرد شدن آن جلوگیری می‌کند.
این محصول بسیار انعطاف‌پذیر بوده و در دستگاه‌های مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. از جمله موارد کاربرد شیلنگ حرارتی می‌توان به صنایع پزشکی، شیمیایی و دارویی، صنایع غذایی و در دستگاه‌های اکسترود و .. برای انتقال ماده ویسکوز یا مایعات ذوب شده از نقطه‌ای به نقطه دیگر اشاره کرد.
صنایع حرارتی کریمی

پیام ویژه


اگر در حوزه صنایع مختلف فعالیت دارید، ممکن است برای استفاده در دستگاه ها و مصارف گوناگون نیاز به استفاده از انواع المنت حرارتی مانند المنت میله‌ای، المنت فشنگی، المنت کمربندی و .. داشته باشید و یا برای گرم نگهداشتن فضا یا دستگاهی خاص نیاز به استفاده از لامپ حرارتی در اندازه‌های مختلف داشته باشید و یا بخواهید از شیلنگ حرارتی برای جابجایی و انتقال مایعات با دمای بالا استفاده نمایید. صنایع حرارتی کریمی یکی از مجموعه‌های فعال در این زمینه است که در طی 20 سال فعالیت خود در این حوزه توانسته است این دسته از محصولات را با کیفیت بالایی در اختیار مشتری قرار دهد به طوری که در حال حاضر اعتماد مشتریان این دسته از محصولات به صنایع حرارتی کریمی به عنوان یک سرمایه و سابقه درخشان برای این مجموعه به شمار می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی محصولات و تولیدات صنایع حرارتی کرمی می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی http://elementkarimi.com/ سر بزنید و جهت خرید با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/761911/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آزار و قتل زن جوان توسط مرد همسایه؛ متهم: جسد مقتول را به آتش کشیدم

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارد

دستگیری روانشناس روانی که با اسلحه و بی‌سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

جزئیاتی تازه درباره حذف اسم پدر و مادر از کارت ملی

لحظه انفجار مهیب بر اثر نشت گاز

واکنش نماینده مجلس به ادعای دولت درباره قیمت دلار 100 هزار تومانی

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

رد حمله موشکی توسط تحلیلگر نظامی شبکه ایران اینترنشنال!/ ویدئو

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی

وعده مقام وزارت نیرو برای رفع مشکلات فنی انتقال برق ایران، آذربایجان و روسیه

شروع یک انقلاب در درمان طاسی سر

ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری

افزایش 2 میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس

تصاویری عجیب از خسارت سیل امارات

دردسرهای بزرگ اصولگرایان

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

افزایش سودآوری صنایع با اجرای واحد بازیافت گاز دی‌اکسید کربن ایرانی

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

سرمقاله سیاست روز/ ناگزیرهای غرب

احداث آرامستان جدید پایتخت در 2 نقطه تهران

طلای جهانی از رکورد فاصله می‌گیرد؟

کارواش خانگی مدل Gunjet

ریچارد‌ هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد

مرد ثروتمند قربانی طلب یک میلیارد تومانی‌اش شد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

سهم 41 درصدی ابرپروژه‌های نفتی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی دولت سیزدهم

عابران پیاده 41 درصد فوتیان تصادفات در تهران

«هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!

روایت جالب یک اقتصاددان از دلیل افزایش عجیب قیمت طلا

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

انتخاب رشته‌ آزمون دوره دکتری سال 1403 از امروز

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

پیش‌بینی هواشناسی؛ روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر در سیل و آبگرفتگی 9 استان

هشدار صندوق بین‌المللی پول به آمریکا

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته

سرمقاله ابتکار/ راه قدس از اردن می‌گذرد؟

چرا باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنیم؟

حذف کامل کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه