پیام ویژه
گوگل: اپل از پاییز 2024 شروع به پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS در آیفون می‌کند
جمعه 10 فروردين 1403 - 12:34:06
پیام ویژه - دیجیاتو / درحالی‌که اپل به پشتیبانی از RCS در آیفون از سال 2024 اشاره کرده بود، حالا گوگل از پاییز 2024 برای این کار خبر داده است.
نوامبر سال گذشته میلادی اپل اعلام کرد که در سال 2024 پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS را به آیفون می‌آورد. حالا گوگل گفته که اپل از پاییز 2024 دست به چنین کاری می‌زند.
سال‌هاست گوگل و سایر سازندگان گوشی‌های اندرویدی از اپل می‌خواهند پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS را به آیفون‌ها بیاورد. RCS ویژگی‌های مشابه iMessage را به پیام‌ها می‌آورد، بدون توجه به اینکه پیام‌ها میان چه دستگاه‌هایی ردوبدل می‌شوند.

پیام ویژه


اگرچه گوگل تنها به پاییز 2024 اشاره کرده است، اما با توجه به اینکه معرفی iOS 18 نزدیک است و همچنین گفته می‌شود این سیستم‌عامل با تغییرات بزرگی از راه می‌رسد، افزودن RCS به آن منطقی به نظر می‌رسد.
تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، مربوط به وب‌سایت جدید گوگل برای معرفی اپلیکیشن Messages است که از RCS هم پشتیبانی می‌کند. البته درحال‌حاضر تصویر بالا در این وب‌سایت وجود ندارد، بنابراین شاید گوگل تصمیم به برداشتن آن گرفته باشد. بااین‌وجود، منابع توانسته‌اند در زمان مناسب از آن اسکرین‌شات بگیرند.
درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که اپل می‌تواند همچنان به استفاده از رنگ آبی برای پیام‌های iMessage ادامه دهد. بنابراین رنگ آبی برای iMessage و رنگ سبز برای RCS می‌شود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1472618/گوگل--اپل-از-پاییز-2024-شروع-به-پشتیبانی-از-پیام‌رسانی-RCS-در-آیفون-می‌کند
بستن   چاپ