پیام ویژه
دیدار استاندار البرز با والدین شهیدان ایزدیار در کرج
شنبه 18 فروردين 1403 - 15:13:27
پیام ویژه - استاندار به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بعد از ظهر امروز با خانواده شهیدان «رضا و داود ایزدیار در کرج دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش «ایثار»، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، خانواده‌های شهدا را ولی‌نعمتان انقلاب دانست و گفت: هدف از این دیدارها، تکریم، قدردانی و قدرشناسی از این خانواده‌ها و گرفتن انگیزه و روحیه مضاعف برای خدمتگزاری به مردم است.
وی در ادامه تصریح کرد: ما موظف هستیم که دیدار و دلجویی از خانواده شهدا را همواره در برنامه خود داشته باشیم.
عبداللهی افزود: دیدار از خانواده‌های شهدا به ما یادآوری می‌کند که جایگاه امروز خود را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا هستیم؛ وظیفه همه ماست که به مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.
سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پیشقدم بوده اند. طبق فرمایش امام راحل(ره)، آنها چشم و چراغ این ملت هستند.
وی همچنین شهید و شهادت را سرمایه اصلی پیروزی اسلام خواند و افزود: شهدای والامقام همواره در پیشبرد اهداف اسلام پیش‌قدم بودند. بر ماست که برای ادامه راه شهدا و توسل به آنها تلاش کنیم، زیرا هر افتخاری که تاریخ این مملکت و دین دارد، مدیون مجاهدت های آنانی است که برای اهداف خدایی شهید شدند.
گفتنی است شهید «داود ایزدیار» متولد سال 1341، اسفندماه سال 1360 در عملیات بدر در جزیره مجنون و شهید مدافع حرم «رضا ایزدیار» متولد سال 1347، بهمن ماه سال 1394 در خانطومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1474103/دیدار-استاندار-البرز-با-والدین-شهیدان-ایزدیار-در-کرج
بستن   چاپ