پیام ویژه
خدابنده: قدر حضور در اردوی تیم ملی را می‌دانم
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 11:54:46
پیام ویژه - اکرم خدابنده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دعوت به اردوی تیم ملی، اظهار کرد: پس از پایان لیگ نام من و میرحسینی در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نبود اما من به نظر کادر فنی تیم ملی احترام گذاشتم و هیچ اعتراضی نکردم. خوشبختانه پس از دو روز با صلاحدید سرمربی تیم ملی من به همراه ملیکا میرحسینی به اردوی تیم ملی دعوت شدیم. فرصتی است که به من داده شده و حتما از این فرصت به بهترین شکل و با همه توان استفاده خواهم کرد. 
دارنده مدال نقره بازی های آسیایی و طلای دانشجویان جهان، افزود: همه توانم را به کار می گیرم تا با نشان دادن بهترین عملکرد نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.
وی درباره اینکه در صورت داشتن شرایط مناسب سرمربی تیم ملی بر روی او برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک نظر دارد، گفت: واقعا جا دارد از استاد کمرانی سرمربی تیم ملی تشکر کنم. بله وقتی با من صحبت کردند همین موضوع را اعلام کردند و خیلی خوشحالم که این فرصت در اختیار من داده شده که بتوانم با عملکرد خوب به تیم ملی کمک کنم.
خدابنده درباره شرایط بدنی خود خاطرنشان کرد: از زمانی که بحث شیوع کرونا بود و همه مسابقات تعطیل شد، من خیلی حرفه ای تمریناتم را پیگیری کردم و استاد کمرانی می دانند که من تمریناتم را با جدیت پیگیری می کردم. به لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستم و امیدوارم حضور در اردوی تیم ملی نیز باعث آفزایش آمادگی من شود. قطعا با حضور در اردوی تیم ملی می توانم به شرایط خوبی برسم و بهترین عماکردم را نشان بدهم.
وی در پایان گفت: قدر این فرصت را می دانم و امیدوارم با تلاش زیاد بتوانم در نهایت نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و برای کسب سهمیه المپیک به میدان بروم.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/559853/خدابنده--قدر-حضور-در-اردوی-تیم-ملی-را-می‌دانم
بستن   چاپ