پیام ویژه
احداث حسینیه امامزادگان آستارا با هزینه فروش زمین اهدایی یک خیر
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:47:58
پیام ویژه - جمشید مهدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خیری اهل مغان که ساکن تهران است، با مراجعه به اداره اوقاف شهرستان آستارا 1050 مترمربع زمین ارزشمند خود را در ویرمونی برای ساخت حسینیه و شبستان امامزادگان حضرت ابراهیم (ع) و حضرت قاسم (ع) آستارا اهدا کرد.
وی با بیان اینکه این زمین به عنوان هدیه بوده و با مسئولیت اداره اوقاف آستارا از طریق برگزاری مزایده به فروش خواهد رسید، ادامه داد: هزینه فروش این زمین به حساب امامزادگان شریف واریز می شود و همه آن در تکمیل شبستان و حسینیه هزینه خواهد شد.
مهدوی با اشاره به اینکه در سالی که به خاطر شیوع کرونا اغلب بقاع متبرکه کشور به علت تعطیلی از سرعت ساخت و ساز آنها کاسته شده است، تصریح کرد: اما با مشارکت خیران بزرگوار، با کمک های قابل توجه برای تکمیل ساختمان حرم، حسینیه و شبستان، همگان آستین همت بالا زده و با اعتمادی که مردم شریف آستارا به مجموعه متولیان امامزاده پیدا کرده اند، ان شاالله به زودی شاهد تکمیل نهایی این پروژه مقدس خواهیم بود.
وی اضافه کرد: در کنار کمک های چشمگیر این خیران، امسال از محل نذورات صندوق، ضریح و فروش قبض، قریب به 3 میلیارد ریال برای ساخت حرم هزینه شده است که این رقم، کمک های زائرانی است که از شهرستان آستارا روزانه به امامزاده مراجعه می کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا با بیان اینکه در کنار ساخت و ساز در ایام کرونایی مرکز افق نیکوکاری امامزاده ماهیانه به 110 خانواده نیازمند تحت پوشش مرکز بسته معیشتی توزیع می کند، تصریح کرد: این مرکز در ماه های گذشته نیز تعمیرات سه منزل مسکونی نیازمندان را به همت جوانان دغدغه مند آستارایی آغاز کردند و مراحل درمانی چندین بیمار هم از طریق این مرکز پیگیری می شود.
وی در پایان با تأکید بر اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون 800 بسته ارزاق و 14 هزار ماسک توسط عوامل امامزاده بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: با تکمیل بخش های مختلف آستان مقدس امامزادگان، این حرم مطهر به قطب فرهنگی شهرستان تبدیل می شود.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/559916/احداث-حسینیه-امامزادگان-آستارا-با-هزینه-فروش-زمین-اهدایی-یک-خیر
بستن   چاپ