پیام ویژه
با پیگیری‌های امام جمعه دهدشت،
رایزنی استاندار با مسئولان وزارت ورزش برای رفع مشکلات تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:40:28
پیام ویژه - مسئول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز اعلام کرد در پی تماس حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با استاندار و درخواست رسیدگی به مشکل فرازبام حسین کلانتری با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد.
در متن ارسالی روابط عمومی استانداری آمده است:
در پی تماس تلفنی امام جمعه دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برخی مطالبات، نیازمندی‌ها و مشکلات تیم فرازبام خائیز دهدشت، بلافاصله استاندار مشکلات این تیم پرافتخار هندبال فرازبام خائیز دهدشت را با مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان مطرح و مذاکرات لازم انجام شد و مسئولان وزارت ورزش برای رفع این مشکلات قول مساعد دادند و پیگیری موضوع کماکان ادامه دارد.
در ادامه آمده است: روز گذشته به محض ارتباط تلفنی حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر امام جمعه محترم دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر وجود مشکلاتی برای تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دفتر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، معاون پارلمانی سازمان ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بیش از 2 ساعت گفتگو و مذاکره داشتند.
به گفته روابط عمومی استانداری در این گفتگوی 2 ساعته استاندار علاوه بر بیان مسائل و مشکلات و همچنین بیان ظرفیت های بالای ورزش استان و تیم های مختلف ورزشی ،به صورت ویژه در رابطه با مشکلات تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت و همچنین موفقیت ها و ظرفیت های بالای ورزشی و توانمندی های این تیم مذاکره و گفتگو کرد.
همچنین در خصوص درخواست ملاقات مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، وی بارها هم در فرمانداری شهرستان کهگیلویه و هم در محل استانداری با استاندار ملاقات داشتند و در خصوص مشکلات و مسائل این تیم رایزنی هایی انجام شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش ها و موفقیت های استانی وکشوری تیم افتخار آفرین هندبال فرازبام خائیز دهدشت، از رسانه‌های استان نیز که دلسوزانه به بیان مشکلات و همچنین انعکاس اخبار خدمات دولت می‌پردازند به صورت ویژه قدردانی کرد.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/559925/رایزنی-استاندار-با-مسئولان-وزارت-ورزش-برای-رفع-مشکلات-تیم-هندبال-فرازبام-خائیز-دهدشت
بستن   چاپ