پیام ویژه
مشاور ترامپ، مادری که آبروی دخترش را برد!
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 2:17:02 PM
پیام ویژه - کلیان کانوی، مشاور سابق ترامپ روز دوشنبه در پی اختلافات خانوادگی یک عکس بدون لباس از دختر 16 ساله اش کلودیا را در توییتر منتشر کرد.

به گزارش جام نیوز ، اختلاف بین مشاور سابق ترامپ و دخترش به آبروریزی در رسانه های اجتماعی منجر شد.

پیام ویژه

کلیان کانوی ، مشاور سابق ترامپ روز دوشنبه در پی اختلافات خانوادگی یک عکس بدون لباس از دختر 16 ساله اش کلودیا را در توییتر منتشر کرد.
نماینده توییتر در این خصوص به ورایتی گفت که تیم های این شرکت در حال بررسی این رویداد جنجال آفرین هستند.

پیام ویژه

با توجه به تصاویر ضبط شده توسط کاربران در شبکه های اجتماعی، حساب کلیان کانوی ( KellyannePolls ) در توئیتر تصویری از دختر نوجوان برهنه خود را با استفاده از اپ « Fleets » که اخیراً توییتر راه اندازی کرده، به اشتراک گذاشت، که پس از یک دوره 24 ساعته پست ها را حذف می کند (شبیه داستان های اینستاگرام و اسنپ چت) توئیتر بعد از آنکه کاربران این عکس ناشایست را دست به دست به اشتراک گذاشتند، مبادرت به حذف آن کرد.

پیام ویژه

« کلودیا کانوی » روز دوشنبه در یک ویدیو که در «تیک تاک» به اشتراک گذاشت تأیید کرد که تصویر وی واقعی بوده است. آن زمان ویدیو از حساب «تیک تاک»(TikTok) وی حذف شد اما کاربران توییتر نسخه هایی از ویدیو را دوباره منتشر کردند.
در این ویدیوها کلاودیا کانوی که آشکاراً ناراحت است، گفت که حدس می زند مادرش تصادفاً این تصویر را پست کرده باشد. وی گفت: من فرض می کنم مادرم از آن عکس گرفته تا روزی علیه من استفاده کند و بعد کسی آن را هک کرده است. من به معنای واقعی کلمه نمی دانم چه بگویم. اگر آن را دیدید، گزارش دهید(ریپورت کنید).

پیام ویژه

در یکی از ویدیوهایی که در «تیک تاک» به اشتراک گذاشت گفت: هیچ کس حق ندارد آن عکس را داشته باشد در غیر اینصورت باید انتظار زندان را بکشد. 
نکته قابل توجه اینکه، طبق اطلاعات منتشر شده از این کلیپ ها در توییتر، هفته گذشته کلودیا مجموعه ای ویدیو در «تیک تاک» منتشر کرد که مادرش را به آزار جسمی و کلامی متهم می کند.
در آگوست سال 2020، کلیان کانوی اعلام کرد که پس از اینکه دخترش کلودیا ادعا کرد به دلیل « آسیب روحی و سوء استفاده » خواستار استقلال و جدایی از والدینش است، از پست خود در کاخ سفید استعفا می دهد تا به خانواده خود برسد.
کِلیَن کانْوِی مدیر کمپین، استراتژیست، و نظرسنج جمهوری‌خواه آمریکایی و مشاور رئیس جمهور دونالد ترامپ است. او در 17 اوت 2016 در پی استعفای پال منافورت مدیر کمپین دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد. او رئیس و مدیرعامل اجرایی ده پولینگ کامپنی/ وومنترند است و به طور مرتب به عنوان صاحبنظر سیاسی در سی‌ان‌ان، فاکس نیوز، شبکه فاکس بیزنس، و بیش از این دعوت شده است. او به عنوان مهمان در برنامه‌هایی چون صبح بخیر آمریکا، پخش زنده با بیل مار، میت ده پرس، و هنتی حضور داشته است.
فارس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/559997/مشاور-ترامپ،-مادری-که-آبروی-دخترش-را-برد!
بستن   چاپ