پیام ویژه
تصمیم آخر یحیی برای خط حمله پرسپولیس
جمعه 8 اسفند 1399 - 19:58:30
پیام ویژه - یحیی گل محمدی به دنبال جذب شهریار مغانلو است. اما همان طور که رسول پناه نتوانست در ابتدای فصل این مهاجم را جذب کند، حالا خود گل محمدی هم در جذب این بازیکن ناکام مانده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، به نظر می رسد حالا که شخص یحیی گل محمدی وظیفه نقل و انتقالات را به صورت مستقیم برعهده گرفته، متوجه مشکلات مدیران باشگاه برای جذب بازیکن در نیم فصل شده و به همین دلیل طی چند روز گذشته از تمایل نداشتن برای جذب بازیکن جدید و اتکا به ترکیب برنده پرسپولیس تا پایان فصل خبر داده است
یحیی گل محمدی به دنبال جذب شهریار مغانلو است. اما همان طور که رسول پناه نتوانست در ابتدای فصل این مهاجم را جذب کند، حالا خود گل محمدی هم در جذب این بازیکن ناکام مانده است.
طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر توافق 80 هزار یورویی باشگاه پرسپولیس با مغانلو برای صدور رضایت نامه دائمی منتشر شده بود اما یحیی گل محمدی صراحتا تاکید کرد جذب مغانلو با پیشنهاد سنگینی که شده، فشار زیادی به باشگاه وارد می کند و در این شرایط سخت است.
جالب اینکه به جز مغانلو، بازیکنی چون پیمان بابایی نیز جزو گزینه‌های پرسپولیس بود که پروژه جذب او نیز ناموفق بوده و او به تراکتور پیوست. از این رو یحیی گل محمدی خلاف چند ماه گذشته، در مصاحبه هایش تغییر رویه داده و به جذب نکردن بازیکن اشاره کرده و سعی می کند روحیه نفرات فعلی اش را بالا ببرد.
آنچه که مشخص به نظر می رسد این است که پرسپولیس در حال حاضر مهاجمانی چون آریا برزگر، آرمان رمضانی، مهدی مهدی خانی و مهدی عبدی را در اختیار دارد و همین طور وحید امیری که از ابتدای فصل در پست مهاجم بازی کرده و البته امید عالیشاه که در چند بازی اخیر به عنوان مهاجم به میدان می رود.
به تمام این نفرات مهدی ترابی و عیسی آل کثیر را هم اضافه کنید تا با این شرایط گل محمدی دیگر به جذب مهاجم فکر نکند و با همین نفرات به ادامه لیگ و رقابت های آسیایی بیاندیشد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/589334/تصمیم-آخر-یحیی-برای-خط-حمله-پرسپولیس
بستن   چاپ