پیام ویژه
مدیرعامل استقلال باید یقه قایدی را بگیرد
شنبه 9 اسفند 1399 - 15:11:11
پیام ویژه - مهدی قایدی همچنان سر تمرین استقلال حاضر نمی‌شود و برای این باشگاه شرط گذاشته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، مهدی قایدی همچنان سر تمرین استقلال حاضر نمی‌شود و برای این باشگاه شرط گذاشته است. نکته اینجا است که باشگاه استقلال هم به جای اینکه برخورد جدی با این بازیکن داشته باشد فعلاً با ملاطفت با او برخورد می‌کند و از این بازیکن می‌خواهد که سر تمرین حاضر شود. مهدی قایدی طی چند وقت اخیر حتی حاضر نشده با مدیرعامل استقلال ملاقاتی داشته باشد. منهای هواداران که اکثراً از بازیکن حمایت می‌کنند و باشگاه را مقصر اصلی این ماجراها می‌دانند اما کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال این اقدام قایدی را نکوهش کرده و معتقد هستند که باشگاه استقلال باید با این بی‌نظمی برخورد کند. علی موسوی از جمله پیشکسوتانی است که این حرکت قایدی را نکوهش کرده و اعتقاد دارد باشگاه باید با او برخورد جدی داشته باشد.
این روزها مهدی قایدی سوژه یک رسانه‌ها است، این بازیکن از بعد بازی با سپاهان در تمرین حاضر نشده و برای استقلال شروطی گذاشته که قابل تأمل است. نظر شما در مورد رفتارهای عجیب قایدی چیست؟این رفتار در شأن استقلال نیست. ‌ای کاش مهدی با مدیرعامل استقلال صحبت می‌کرد به جای اینکه ناز کند یا قهر کند و سر تمرین نرود. اینکه قایدی در تمرینات شرکت نمی‌کند به ضرر خودش و استقلال است. خودش از نظر بدنی افت کرده و از فرم خارج می‌شود و باشگاه هم در این شرایط حساس با از دست دادن بازیکنان کلیدی خود متضرر می‌شود. متأسفانه این فضای مجازی بلای جان استقلال شده است. در حالی که بازیکنان در فضای مجازی با گذاشتن قلب آبی سعی می‌کنند خودشان را طرفدار چند‌آتشه نشان دهند اما عملاً اینطور به استقلال ضربه می‌زنند.
نکته اینجا است که مهدی قایدی مدعی است که باید مبلغ قراردادش زیاد شود و یکسری شرط برای استقلال گذاشته چون تصور می‌کند که به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در حقش اجحاف شده است. این در حالی است که اگر این بازیکن برای استقلال خوب کار نمی‌کرد حاضر نبود باشگاه ریالی از قراردادش را کم کند!
در مورد قراردادها صحبت نمی‌کنم چون در ایران اصلاً درست و روی اصول با بازیکنان قرارداد نمی‌بندند. مدیران عامل در بستن قرارداد با بازیکنان چه داخلی و چه خارجی اشتباه می‌کنند و همین آشنا نبودن آنها با اصول حرفه‌ای همیشه به ضرر باشگاه تمام می‌شود.
اینطور که گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد علیه قایدی بیانیه صادر کند. باید زودتر از اینها اقدام می‌کردند. مدیرعامل استقلال باید یقه قایدی را بگیرد. نباید بازیکن میلیاردی پول بگیرد و بعد برای باشگاه حاشیه‌سازی کند. مگر بازیکنان ما بزرگتر از رونالدو هستند؟ این بازیکن در تمرینات تیمش غیبت داشت چند درصد از قراردادش را کم کردند. این در حالی است که آنقدر در فضای مجازی از این بازیکنان حمایت می‌شود که باشگاه نمی‌تواند با این بازیکن برخورد کند! شما شک نکنید باشگاه استقلال پول این بازیکن را می‌دهد و او به تمرینات برمی‌گردد اما به دلیل اینکه تمرین نکرده روی فرم نیست و همین مسأله برای استقلال ایجاد دردسر می‌کند.
اینطور که گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان دلشان با فکری نیست و با این کار قصد دارند باشگاه این مربی را برکنار کند!
بازیکن در حدی نیست که بخواهد مربی تعیین کند. این مسأله در حیطه اختیارات بازیکنان نیست. آنها با باشگاه قرارداد بستند و براساس آن باید پایبند به قراردادشان باشند. مربیان ایرانی همه در یک حد هستند و فعلاً هم سازمان لیگ اجازه نداده است مربی خارجی بیاورند. البته این را بگویم که دانش مربیان خارجی بالا است و ما باید این را بپذیریم اما فعلاً اجازه کار آنها را در لیگ نمی‌دهند.
پس با ادامه کار آقای فکری موافق هستید؟
بله مشکلی نیست. استقلال هم فعلاً سه چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. فکری می‌تواند با تغییر تاکتیک و بازیکنانی که دارد دوباره تیم را به صدر جدول برساند.
به نظرتان استقلال در نیم‌فصل دوم نیاز به بازیکن جدید دارد؟
صددرصد، این تیم در سه جبهه باید بجنگد و در تمام خطوط نیاز به تقویت دارد تا در بازی‌های آسیایی به مشکل نخورد. استقلال در بازی‌های لیگ شاید بتواند با همین بضاعت به کار خود ادامه دهد اما برای بازی‌های آسیایی نیاز به تقویت دارد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/590210/مدیرعامل-استقلال-باید-یقه-قایدی-را-بگیرد
بستن   چاپ