پیام ویژه
تریلر مسابقات DOTA2 با بیش از یک میلیارد تومان جایزه!
شنبه 9 اسفند 1399 - 15:13:27
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / مسابقات بازی DOTA2 به صورت حضوری و از تاریخ 7 لغایت 15 فروردین ماه 1400 در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد. میجر سنگاپور بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان جایزه (500 هزار دلار) برای 18 تیم خواهد داشت. تریلر این مسابقات را در همین خبر در معرض دید شما قرار داده‌ایم.
گفتنی است؛ بازی Dota 2 گیم پلی خاصی ندارد و بازی به این صورت است که شما و دوستانتان باید در قالب تیمی 5 نفره به مصاف تیمی دیگر با همین تعداد بروید و با آن‌ها به جنگ و جدال بپردازید، این کار آن‌قدر ادامه دارد که تا یکی از تیم ها بتواند تمام تاورها و ساختمان‌های اصلی تیم مقابل را خراب کند.
جذاب‌ترین بخش Dota 2 بی‌شک گیم پلی اعتیادآور آن است؛ جایی که مکانیزم ها و استراتژی که در پیش بردن نبرد به کار می‌برید بسیار در برد یا باخت تیم شما تأثیرگذار است.
بازی دارای 103 هیرو بوده که این تعداد به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند و هر گروه قابلیت‌ها و نوع مبارزه خاص خود را دارند، شما می توانید این هیرو را ارتقا دهید و یا دو هیرو را با هم ترکیب کرده و یک هیرو جدید بسازید. گیم پلی بازی به شکلی طراحی شده که اگر شما قصد پیروزی در بازی را دارید حتماً باید با هم تیمی‌های خود همکاری کنید و به تنهایی به هیچ وجه نمی توانید از پس یک تیم کامل برآیید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/590224/تریلر-مسابقات-DOTA2-با-بیش-از-یک-میلیارد-تومان-جایزه!
بستن   چاپ