پیام ویژه
استاندار خوزستان خبر داد
انفصال از خدمت روسای اداراتی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند
شنبه 9 اسفند 1399 - 16:34:18
پیام ویژه - قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (9 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات و نصب پلاکاردهایی در ورودی ادارات، اظهار کرد: همه ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اینجانب اختیار داده شده تا اگر ادارات یا سازمان‌هایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، نخست مسئول اداره توبیخ شود و در صورت تکرار تخلف و عدم رعایت پروتکل‌ها، به هیات تخلفات ارجاع داده شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در صورتی که این تخلف رخ دهد، برای رئیس اداره یا سازمان متخلف حکم سه ماه انفصال از خدمت صادر می‌شود.
استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به تعطیلی بازار، انتظار می‌رود که بانک‌ها به کسبه مهلت دهند و چک‌های اصناف را برگشت نزنند. برای پرداخت مالیات نیز به کسبه فشار وارد نشود.
سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: اینجانب و هیچ کدام از معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران، حق دریافت کمک مالی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها را نداریم. در عین حال باید این ارگان‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.
وی بیان کرد: مدیرانی که پاسخگوی مشکل یا مساله حوزه خود نباشد، باید در رسانه‌ها به مردم معرفی شوند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/590394/انفصال-از-خدمت-روسای-اداراتی-که-پروتکل‌ها-را-رعایت-نمی‌کنند
بستن   چاپ