پیام ویژه
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس خبر داد
فارس، معین خانه‌های قرآنی آسیب‌دیده از زلزله سی‌سخت
شنبه 9 اسفند 1399 - 16:31:54
پیام ویژه - محمدحسین اسلامی، شنبه 9 اسفند در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در زلزله اخیر سی‌سخت، 15 خانه قرآنی روستایی آسیب دید، گفت: با توجه به همجواری فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، فارس را معین بازسازی و مرمت این خانه‌ها قرار داده است.
اسلامی با بیان اینکه البته اتحادیه تشکل‌های قرآنی تهران هم به‌عنوان پشتیبان انتخاب شده است، گفت: در بازدیدهایی که از خانه‌های قرآن آسیب دیده سی‌سخت داشتیم، 7 خانه قرآن نیازمند بازسازی کامل شناسایی شده است.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس با بیان اینکه برای بازسازی و مرمت این خانه‌های قرآنی، پیگیری‌هایی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام داشته‌ایم، گفت: هم‌اکنون در حال شناسایی مابقی خانه‌های قرآن روستایی در سی سخت هستیم تا با سنجش نهایی، اقدامات مورد نیاز هم ارزیابی و مشخص شود.
وی با یادآوری اینکه قریب به دو روز قبل معین بودن استان فارس از سوی اتحادیه کشور اعلام شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا برای بازسازی خانه‌های قرآن روستایی سی سخت هم از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام و هم کمک‌های خیران و نیک‌اندیشان و قرآن‌دوستان بهره گیریم.
اسلامی افزود: نیک‌اندیشان و خیران و قرآن‌دوستان می‌توانند برای کمک به بازسازی خانه‌های قرآنی روستایی سی‌سخت که در زلزله اخیر آسیب دیده‌اند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5396- 1843- 0612- 6221 به‌ نام مؤسسه قرآنی مدینهالنبی(ص) شیراز واریز کنند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/590397/فارس،-معین-خانه‌های-قرآنی-آسیب‌دیده-از-زلزله-سی‌سخت
بستن   چاپ