پیام ویژه
نماینده انگلیس: رویکرد غرب در قبال روسیه به انتخاب‌های سیاسی مسکو بستگی دارد
دوشنبه 11 اسفند 1399 - 13:37:57
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، باربارا وودوارد، نماینده انگلیس در سازمان ملل در پاسخ به اینکه آیا روسیه باید خود را برای یک تقابل بزرگتر با آمریکا و اروپا در شورای امنیت و در دوران جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا آماده کند، گفت: حوزه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم با روسیه کار کنیم. ما می‌خواهیم با روسیه کار کنیم. به نظر من تمدید توافق نامه نیواستارت یکی از بارزترین نمونه‌های مثبت این همکاری است. اما من فکر می‌کنم که این امر در مورد ایالات متحده نیز صادق است. به روسیه بستگی دارد که چه انتخاب سیاسی دارد.
وی افزود: روسیه و انگلیس می‌توانند در شورای امنیت در مورد یمن - کشوری که 16.2 میلیون نفر با قحطی روبرو هستند و لیبی- کشوری که قطعا در مورد حمایت از دولت موقت جدید و عقب نشینی نیروهای خارجی سوالاتی درباره آن مطرح می‌شود- همکاری کنند.
نماینده انگلیس در سازمان ملل ادامه داد: در بسیاری دیگر از حوزه‌ها ما اختلاف نظر داریم که شامل بلاروس، سوریه و اوکراین می‌شود. ما باید به این حوزه‌ها هم رسیدگی کنیم. وقتی به الحاق غیرقانونی کریمه نگاه می‌کنیم یا فقدان رعایت حاکمیت ارضی اوکراین، باید بگویم که روسیه بجز محکوم شدن از جانب جامعه بین‌المللی، چیز دیگری را نصیب خود نمی‌کند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/592598/نماینده-انگلیس--رویکرد-غرب-در-قبال-روسیه-به-انتخاب‌های-سیاسی-مسکو-بستگی-دارد
بستن   چاپ