پیام ویژه
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز: وضعیت معیشتی مستمری بگیران تامین اجتماعی در البرز بهبود می یابد
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 12:56:47
وزارت رفاه
پیام ویژه - سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد که با مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از جمله در البرز بهبود می یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز ؛ ابوالحسن قورچیان در خصوص این خبر گفت: پرداخت حدود 90 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی این امکان را به وجود می آورد تا حلقه متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان تکمیل شود.
وی ادامه داد: اگرچه بخشی از طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری اجرا شد اما این قشر انتظار داشتند که همچون سایر بازنشستگان از مزایای همسان برخوردار شوند.
قورچیان گفت: استان البرز 157 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی دارد که با افراد خانواده تحت پوشش جمعیت آنان به حدود 450 هزار نفر می رسد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز بیانکرد: ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان و مستمری بگیران حق قانونی آنان است و اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب تبصره 2 بند«و» قانون در خصوص حمایت از صندوق های بازنشستگی و معلمان تحسین برانگیز بود.
وی تاکید کرد که به محض نهایی شدن و ابلاغ این مصوبه ، طرح تکمیل متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در البرز اجرا خواهد شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/599622/سرپرست-اداره-کل--تامین-اجتماعی-استان-البرز--وضعیت-معیشتی-مستمری-بگیران-تامین-اجتماعی-در-البرز-بهبود-می-یابد
بستن   چاپ