پیام ویژه
مصطفی دینی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9خبر داد
ساماندهی کارواش های منطقه 9
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 10:07:20
پیام ویژه - با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و اجرای آراء بند 20ماده 55 قانون شهرداریها و رسیدگی به وضعیت اصناف مزاحم، اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، نسبت به ساماندهی تعدادی از کارواش های قسمت غربی پایتخت اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 9، مصطفی دینی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: در بازدید های میدانی صورت گرفته از کارواش های منطقه و تذکرات کارشناسان اداره ساماندهی و ابلاغ اخطاریه های صادره، صاحبان این واحدها، ملزم به اجرای قانون و اقدامات اجرایی در خصوص الزام به نصب سیستم تصفیه خانه شدند.
او افزود: به همین منظور و با پیگیری های مستمر به منظور بررسی جزئیات تخصصی، مکانی همچنین تطبیق موضوع با ضوابط و مقررات جاری و کاهش معضلات زیست محیطی ناشی از روند فعالیت آنها، نسبت به طرح موضوع در کمیسیون بند20 ماده 55 قانون شهرداریها برای تمامی کارواش های محدوده اقدام شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست 9 در ادامه گفت: در نهایت امر از واحد های فعال در محدوده غربی پایتخت، 3واحد موفق به نصب سیستم های تصفیه پساب،2 واحد به سیستم فاضلاب شهری متصل و 3واحد نیز به دلیل عدم توجه به الزامات قانونی پلمپ شدند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/600687/ساماندهی-کارواش-های-منطقه-9
بستن   چاپ