پیام ویژه
تاریخ اضافه شدن بازی Star Wars: Squadrons به EA Play مشخص شد
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 23:18:23
پیام ویژه - زومجی / بازی Star Wars: Squadrons به‌زودی به سرویس EA Play اضافه خواهد شد.
طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز اعلام کرده که بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ 18 مارس (28 اسفند) به سرویس EA Play اضافه خواهد شد. EA در ماه فوریه برای اولین‌بار بدون ارائه تاریخ انتشار دقیقی تایید کرده بود که این بازی در ماه مارس به EA Play اضافه می‌شود.
Star Wars: Squadrons جدیدترین بازی بزرگ EA است که در ماه مارس به آرشیو بازی‌های متنوع سرویس اشتراکی گیم الکترونیک آرتز پیوسته است. پیش‌تر نیز بازی Madden NFL 21 در تاریخ 2 مارس (12 اسفند) به EA Play آمد.
EA Play در حال حاضر با هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی 5 دلار در دسترس است. این در حالی است که مشترکین جدید برای عضویت در این سرویس می‌توانند برای ماه اول فقط 1 دلار پرداخت کنند؛ گرچه برای ماه‌های بعد تعرفه‌ی آن به حالت اول برمی‌گردد. EA Play از چند ماه پیش به ایکس باکس گیم پس پیوسته است و کاربران اشتراک آلتیمت گیم پس می‌توانند به Star Wars: Squadrons و سایر آثار موجود در EA Play دسترسی داشته باشند.
آخرین آپدیت Star Wars: Squadrons در آذرماه گذشته منتشر شد و دو استارشیپ جدید و امکان ساخت مچ‌های شخصی‌سازی‌شده را به بازی ‌آورد و از طرفی مشکلات مختلفی در گیم‌پلی را برطرف کرد.
نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/601706/تاریخ-اضافه-شدن-بازی-Star-Wars--Squadrons-به-EA-Play-مشخص-شد
بستن   چاپ