پیام ویژه
با حضور دادستان یاسوج صورت گرفت،
کاشت 200 اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرف شده معصوم آباد یاسوج
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 23:18:14
پیام ویژه - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه بویراحمد به بیان عملکرد این اداره کل در جهت حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی پرداخت و از همکاری و همراهی رئیس کل دادگستری، دادستان و همکاران مجموعه تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم برخورد با متجاوزین به اراضی ملی شد.
وی با اشاره به نقش جایگاه دستگاه قضا در جهت حفاظت و تثبیت مالکیت منابع طبیعی بر عرصه های ملی، همچنین آمار پرونده های متشکله در جهت تجاوز به اراضی ملی پرداخت و با توجه به گستردگی عرصه های طبیعی استان خواستار تداوم همکاری دادگستری در جهت حفاظت از انفال شد.
سید علی ملک ‌حسینی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد صدور احکام سبز را از سیاست‌های ویژه دادگستری دانست و عنوان کرد: در گذشته احکامی صادر و رفع تصرف صورت می‌گرفت اما بعد از رفع تصرف عرصه در همان وضعیت بود و مورد سوء استفاده سودجویان قرار می‌گرفت.
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل کسانی که اقدام به قطع درختان می‌کردند مجازات تکمیلی و جایگزین صادر شد که کاشت درخت یکی از احکام است که به احیاء جنگل‌ها کمک می‌کند.
عباس حسن زاده، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد نیز گفت: عرصه های طبیعی جزو سرمایه های ملی و متعلق به همه مردم و نسل های آینده است که ضروری است آحاد مردم و تمامی دستگاه ها و نهادها با منابع طبیعی همکاری لازم را در حفظ و نگهداری از این ثروت های الهی داشته باشند.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: از مجموعه دستگاه قضایی استان، دادستان محترم و معاونین وی به جهت حمایت های ویژه از انفال تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است؛ در پایان چهارمین روز از هفته منابع طبیعی مانور مشترک یگان حفاظت ادارات استان ونیروی انتظامی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مرکز استان صورت گرفت.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/601708/کاشت-200-اصله-نهال-بلوط-در-اراضی-رفع-تصرف-شده-معصوم-آباد-یاسوج
بستن   چاپ