پیام ویژه
معاون استاندار لرستان:
وارد فرآیند اجرایی انتخابات شده‌ایم
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 23:29:38
پیام ویژه - محمود ثمینی امروز 18 اسفندماه، اظهار کرد: در تاریخ 18 اسفندماه آغاز فرآیند انتخابات با دستور وزیر کشور به استان‌ها ابلاغ شد و عملاً از امروز وارد فرآیند اجرایی انتخابات شده‌ایم.
وی تصریح کرد: فرمانداران می‌توانند از فردا نسبت به معرفی معتمدین به هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تحت نظارت شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که تحت نظارت مجلس شورای اسلامی هستند، اقدام کنند.
معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفندماه به مدت یک هفته آغاز می‌شود، افزود: برای ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا چهار روش توسط وزارت کشور ارائه شده که این افراد می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار (اپلیکیشن) طراحی شده برای تلفن همراه، دانلود و نصب اپلیکیشن بر روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی، مراجعه به کافی‌نت و یا با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها و ارائه مدارک موردنیاز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
ثمینی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهرها به فرمانداری‌ها و شوراهای روستایی به بخشداری‌ها مربوط است که از 16 فروردین‌ماه 1400 به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری الزاماً از طریق وزارت کشور و از تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه 1400 به مدت 5 روزانجام می‌شود، بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی، فعالیت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری نیز آغاز خواهد شد.
معاون استاندار لرستان یادآور شد: اطلاع‌رسانی فرآیند انتخابات صرفاً از جانب رئیس ستاد انتخابات استان و از طریق کمیته اطلاع‌رسانی صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/601718/وارد-فرآیند-اجرایی-انتخابات-شده‌ایم
بستن   چاپ