پیام ویژه
از سوی فرماندار شهرستان خرم‌دره اعلام شد؛
تکذیب هرگونه هتک حرمت و اعلام قفل و جوش زدن درب مساجد در خرم‌دره
شنبه 28 فروردين 1400 - 12:53:01
پیام ویژه - حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هرگونه هتک حرمت و اعلام قفل و جوش بر درب مساجد در خرم‌دره کذب محض است، تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌های مرتبط با شرایط قرمز کرونایی شهرستان و لزوم پرهیز از هرگونه مراسم‌ تجمعی و دورهمی، برگزاری نماز جماعت در مساجد و تعطیلی صنوف در این شرایط سخت اقتصادی را نیز شامل می‌شود. سخنان گفته شده منجر به سوء‌برداشت برخی از حاضران در جلسه ستاد کرونای شهرستان خرم‌دره شده است.
وی با بیان اینکه ای کاش برخی از دوستان جانب انصاف را رعایت کرده و تذکر و توصیه‌های مطرح شده در جلسه به اعضا را، هتک حرمت یا جسارت به مساجد تلقی نمی‌کردند، ادامه داد: این امر در حالی است که مساجد از با فضیلت‌ترین و با ارزش‌ترین مکان‌ها در دین مبین اسلام به شمار می‌رود و نمازگزاران نیز جایگاه ویژه‌ای در درگاه الهی و در بین مردم دارند.
فرماندار خرم‌دره تاکید کرد: با این حال با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی کرونا، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم با هر عنوان ممنوع است، زیرا مسئولیت حفظ جان انسان‌ها بسته به تصمیم و حرکت تک‌تک ما داردکه خدای نکرده تنها با یک اشتباه و خودخواهی شاهد خزانی از اجساد عزیزان‌مان خواهیم بود.
این مسئول یادآور شد: بر اساس فایل موجود و نظر اکثر حاضران مطلب به غیر از همراهی هیئت امنا و مساجد و ادارات متولی با اعضای ستاد کرونا در جهت پرهیز از برگزاری نماز جماعت تا عادی شدن و بهبود شرایط شهرستان مطرح نشده و سخنی مبنی بر قفل زدن و بستن درب مساجد مطلقاً به میان نیامده و این سخن کذب محض است و ناشران مرتکب گناه شده‌اند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/637143/تکذیب-هرگونه-هتک-حرمت-و-اعلام-قفل-و-جوش-زدن-درب-مساجد-در-خرم‌دره
بستن   چاپ