پیام ویژه
خبر بد برای طرفداران بازی Call of Duty 2021
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 19:41:05
پیام ویژه - زومجی / رئیس بخش کالاف دیوتی در اکتیویژن گفته که از Call of Duty 2021 احتمالا دیرتر از زمان معمول در سال‌های گذشته رونمایی خواهد شد.
آن دسته از طرفداران Call of Duty که دوست دارند هرچه سریع‌تر اخباری از جدیدترین بازی این مجموعه بشنوند، شاید کمی با اعلام این خبر ناامید شوند، چراکه رابرت کاستیچ، رئیس بخش کالاف دیوتی در اکتیویژن به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته از Call of Duty 2021 احتمالا دیرتر از زمان معمول در سال‌های گذشته رونمایی خواهد شد. چندوقت پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه جدیدترین قسمت کالاف دیوتی با حال‌و‌هوای جنگ جهانی دوم توسط استودیوی Sledgehammer Games در حال ساخت است.
مصاحبه‌گر از کاستیچ می‌پرسد که آیا تاریخ معرفی کالاف دیوتی امسال قرار است به تعویق بیفتد؟ و او پاسخ می‌دهد: «احتمالا تاریخ کمی عقب خواهد افتاد.» یکی از دلایل اینکه اکتیویژن برنامه‌ی معرفی کالاف دیوتی جدید را تغییر داده به Call of Duty: Warzone و شروع فصل سوم آن مربوط می‌شود. فصل سوم این بازی بتل رویال و free-to-play از دیروز شروع شده و به‌نظر می‌رسد که اکتیویژن تمایل داشته باشد فعلا تمرکز خود و بازیکنان روی وارزون معطوف بماند. کاستیچ در این خصوص گفت: «ما می‌خواهیم که فعلا روی جامعه‌ی بازیکنان وارزون تمرکز کنیم و با آن‌ها همراه باشیم.»
او در ادامه توضیح می‌دهد: «همان‌طور که سال گذشته شاهد بودید، ما با ادغام بلک آپس کلد وار در وارزون کار جالبی انجام دادیم. این از آن دست کارهایی است که دوست داریم برای جامعه‌ی بازیکنان‌مان تدارک ببینیم و به آن‌ها ارائه دهیم و بگذاریم آن‌ها خودشان با تجربه کردن کالاف دیوتی دست به کشف موارد مختلف بزنند. این موضوع برای ما و تیم توسعه‌مان بسیار جالب است. بازاریابی برای بازی‌های کالاف دیوتی در حال تغییر است، به‌طوری که مثلا بازیکنان با کشف موارد مختلف در فرایند بازاریابی نقش دارند و به ما در این زمینه کمک می‌کنند. تمام این‌ها بخشی از یک رویکرد گسترده‌تر است که هدفش همراه کردن جامعه‌ی بازیکنان در یک مسیر سرگرم‌کننده است.»
اکتیویژن قبلا همیشه در ماه‌های آوریل یا می (اواسط فروردین تا اواسط خرداد) از Call of Duty جدید رونمایی می‌کرد و در نمایشگاه E3 که در خرداد برگزار می‌شود، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذاشت. البته این روند به‌دلایل مختلفی از جمله تغییراتی در برگزاری E3 تغییر کرده است. طبق شایعه‌ها، کالاف دیوتی امسال قرار است Call of Duty: WW2 Vanguard نام داشته باشد و استودیوی Sledgehammer Games که بازی Call of Duty: WW2 را در سال 2017 ساخته بود، در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدید کالاف دیوتی است. همچنین شایعه شده که اسلج‌همر در توسعه‌ و پشتیبانی از وارزون کمک می‌کند.
نظر شما کاربران گرامی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/643286/خبر-بد-برای-طرفداران-بازی-Call-of-Duty-2021
بستن   چاپ