پیام ویژه
رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد
فراخوان واکسیناسیون بیماران سرطانی خوزستان / آغاز ثبت‌نام عمومی افراد بالای 80 سال
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 20:40:05
پیام ویژه - دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران در خصوص واکسیناسیون کرونا برای بیماران خاص و ادامه روند واکسیناسیون در خوزستان اظهار کرد: در ادامه فاز نخست واکسیناسیون که برای بیماران خاص در نظر گرفته شده بود، این توفیق حاصل شد که امروز در اهواز و سایر شهرستان‌ها واکسیناسیون بیماران خاص را انجام دهیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این واکسیناسیون برای بیماران دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی و ام‌اس در حال انجام است و این کار تا فردا (شنبه) ادامه دارد تا تعداد بیشتری از این بیماران واکسینه شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از فردا فراخوان تزریق واکسن برای بیماران سرطانی منتشر می‌شود و سعی می‌کنیم روزهای یکشنبه و دوشنبه واکسن برای این بیماران تا حدی که در اختیار داریم تزریق شود.
ابول‌نژادیان گفت: پس از آن وارد فاز دوم واکسیناسیون می‌شویم و ثبت نام واکسیناسیون بر اساس سن و از افراد بالای 80 سال آغاز می‌شود و در حال ایجاد آمادگی هستیم تا در خوزستان در ابعاد بزرگتری واکسیناسیون را انجام دهیم.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/643312/فراخوان-واکسیناسیون-بیماران-سرطانی-خوزستان---آغاز-ثبت‌نام-عمومی-افراد-بالای-80-سال
بستن   چاپ