پیام ویژه
در شب قدر به یاری نیازمندان بشتابیم
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 21:47:31
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / شب قدر است و قدر آن را باید ارج نهاد و اعمال و مناسکی دارد که در حد وسع باید بجا آورد. اما چه کار سودمندتر از آنکه گره‌ای از کار دردمندی و یا مشکلی از مشکل مستحق آبرومندی حل کنیم که یکی از اعمال توصیه شده در شب قدر ماه رمضان دادن صدقه و دستگیری از نیازمندان است. در این شب‌ها که قدر آن به وسعت هزاران شب گسترده است یادی کنیم از آنانی که فشار اقتصادی قدرت آنها را چنان گرفته که قدری برایشان نمانده است.
«عَنِ النَّبِیِّ صلی الله علیه و آله قَالَ: قَالَ مُوسَى إِلَهِی أُرِیدُ الْجَوَازَ عَلَى الصِّرَاطِ قَالَ ذَلِکَ لِمَنْ تَصَدَّقَ بِصَدَقَهٍ لَیْلَهَ الْقَدْرِ
«پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله می‌فرمایند : حضرت موسی در مناجات خود به خدا عرضه داشت: خداوندا! جواز عبوراز صراط را می‌خواهم، فرمود: رمز عبور از صراط صدقه دادن در شب قدر است.
روش کمک بسیار ساده است، شما می‌توانید از طریق لینک akhr.ir/baham بسته غذایی مورد نظرخود را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنید، یا حتی مبلغی را به دلخواه هدیه کنید. و با عنایت بر اینکه تلاش داریم این پویش کاملا شفاف باشد این امکان را فراهم کردیم که بتوانید جزئیات ورودی حساب را از طریق لینک akhr.ir/qbaham به صورت لحظه به لحظه مشاهده کنید.
 تصاویر زیر مربوط به اجرای مرحله اول توزیع کمک های شما در این کمپین است که در شب 19 ماه مبارک رمضان امسال (11 اردبیبهشت ماه 1400) انجام شده، با هم ببینیم:

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

به زودی و بعداز اتمام کمپین، تصاویر کلیه فیش های مربوط به خرید اقلام و گزارش تصویری آن نیز منتشر خواهد شد تا به یاری خدا امانتدار خوبی برای کمک‌های شما مردم شریف باشیم.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/655151/در-شب-قدر-به-یاری-نیازمندان-بشتابیم
بستن   چاپ