پیام ویژه
وضعیت تعطیلی استخرها و باشگاه‌های ورزشی/ تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته کماکان مستثنی
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 18:04:20
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، بنابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اکنون 46 شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز، 263 شهر در وضعیت نارنجی و 139 شهر در وضعیت زرد قرار دارند و دو هفته قبل 301 شهر در وضعیت قرمز قرار داشتند که سپس به 102 شهر قرمز و اکنون به 46 شهر قرمز رسیده اند.
درباره فعالیت مشاغل در شهرهای قرمز فقط مشاغل گروه 1 و در شهرهای نارنجی مشاعل گروه 1 و 2 فعال بودند که تصمیم گرفته شد مشاغل گروه 1 و 2 در شهرهای نارنجی و قرمز به مدت دو هفته فعال باشند اما اگر صنفی دچار تخلف شود جریمه شدیدتر شده است، به این صورت که تخلف صنف در شهر قرمز موجب می‌شود به مدت 3 هفته پلمب شود که این مدت برای شهر نارنجی 2 هفته است.
بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.
باید خاطرنشان کرد استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/656891/وضعیت-تعطیلی-استخرها-و-باشگاه‌های-ورزشی--تیم‌های-ملی-و-لیگ‌های-وابسته-کماکان-مستثنی
بستن   چاپ