پیام ویژه
علاقه تولیدکنندگان گوشی هوشمند به استفاده از HarmonyOS
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 21:01:22
پیام ویژه - ترنجی / پیش از این، از احتمال استفاده شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در چین از HarmonyOS هواوی برای شما گفته بودیم. همچنین انتظار می رفت که این سیستم عامل، که در حال حاضر سومین سیستم عامل بزرگ تلفن های همراه پس از اندروید و iOS می باشد، به طور رسمی و از ابتدای ماه ژوئن منتشر شود. حال، طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع مختلف، می شنویم که بسیاری از برند های چینی قصد استفاده از سیستم عامل هارمونی هواوی را دارند.
به گزارش myfixguide، اخیراً، اخباری مبنی بر اینکه هواوی در حال برنامه ریزی برای پذیرش سیستم عامل هارمونی خود در پلتفرم کوالکام است، منتشر شده است. طبق اطلاعات وبلاگ نویس Weibo، شرکت هواوی در نظر دارد تا HarmonyOS خود را هر چه سریعتر برای سازگاری با پلتفرم کوالکام آماده کند. البته این مورد فقط برای پلتفرم کوالکام نمی باشد، بلکه برای سایر پلتفرم ها مانند مدیاتک نیز در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این، بسیاری از تولیدکنندگان شروع به پذیرش سیستم عامل هواوی کرده اند، نه تنها در لوازم خانگی و یا خودرو های خود، بلکه برخی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند نیز در حال مذاکره با هواوی هستند و برنامه هایی برای سازگاری با آن دارند. این شامل برخی از گوشی سازان مطرح چینی از جمله Xiaomi، OPPO ،vivo و Meizu می شود.

پیام ویژه


استفاده از سیستم عامل HarmonyOS
پیش از این گزارش شده بود که برخی از کاربران، نسخه Beta توسعه دهندگان HarmonyOS 2.0 را دریافت کرده اند و برخی از ویدیو های منتشر شده در اینترنت نیز، تجربه کار با این سیستم عامل را نشان می دادند.
همچنین به تازگی مشخص شده است که “Huawei Terminal Company Limited” اخیراً، اکانت Weibo رسمی “Huawei HarmonyOS” را راه اندازی کرده است، این بدان معنی است که نسخه رسمی سیستم عامل هواوی، در حال شروع به کار می باشد.
پیش از این، وانگ چنگلو، مدیر عامل بخش نرم افزار هواوی، اظهار داشت که سیستم عامل هارمونی برای همه دستگاه ها می باشد و می تواند به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار بگیرد. “این یک سیستم عامل ترمینال هوشمند است که متفاوت از مفهوم سنتی سیستم عامل های iOS و Android کار می کند.”
انتظار داریم که گوشی های هوشمند سری Mate40، Mate30 ،P40 و Mate X2 به زودی به HarmonyOS بروزرسانی شوند.
دیدگاه شما راجع به استفاده از HarmonyOS توسط تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در چین چیست؟ آیا تصمیم آن ها را می پسندید یا ترجیح می دهید از همان نسخه اندروید با پوسته اختصاصی خود بهره مند شوند؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/656983/علاقه-تولیدکنندگان-گوشی-هوشمند-به-استفاده-از-HarmonyOS
بستن   چاپ