پیام ویژه
اخبار داغ انتخابات/ جشنواره ثبت‌نام‌ها؛ کولاک نامزدهای ریاست‌جمهوری!
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 2:05:49 AM
پیام ویژه - آخرین خبر / میدان بزرگ‌ترین رقابت انتخاباتی کشور به روزهای حساس خود نزدیک شده است. انتخابات سرنوشت‌سازی که ردای ریاست قوه مجریه را بر تن سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران خواهد کرد. به همین منظور درصدد هستیم مهم‌ترین اخبار و تحلیل‌های انتخابات 1400 را هر شب در قالب بسته خبری «اخبار داغ انتخابات» به شما تقدیم کنیم. با ما همراه باشید.
ترافیک چهره‌های سرشناس
روز آخر ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد پر هیاهو بود. امروز اکثر چهره‌های معروف اردوگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خود را به ستاد انتخابات وزارت کشور رساندند.
رئیسی آمد
سیدابراهیم رئیسی امروز بعد از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وی با بیان اینکه مستقل آمده است، فساد و اشرافی‌گری را رقیب خود دانست.

پیام ویژه


رئیسی: بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده شرایط فعلی باشند
1400/02/25 - 12:46
اسحاق باز هم بغض کرد
اسحاق جهانگیری، معاون اول روحانی که امروز اعلام کاندیداتوری کرد، زمانی که داشت درباره سختی مردم در شرایط کنونی و فقر جامعه و مشکل کسب‌وکار حرف می‌زد، بغض کرد.

پیام ویژه


بغض جهانگیری در حین سخنرانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری
1400/02/25 - 15:17
جلیلی پیش‌بینی‌ها را بر هم زد
با وجود اینکه حدس زده می‌شد جلیلی به نفع رئیسی از انتخابات کنار خواهد کشید اما او هم امروز خود را نامزد ریاست جمهوری کرد.

پیام ویژه


جلیلی: کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد
1400/02/25 - 17:29
لاریجانی با توپ پُر وارد شد

پیام ویژه

علی لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در توئیتی جنجالی نوشت: حوزه اقتصاد نه پادگان است نه دادگاه. این اظهارات لاریجانی با انتقادات زیادی همراه شد. 
همان همیشگی...
محسن رضایی برای چهارمین‌بار در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد. وی با کنایه به کاندیداهای دیگر گفت: آقایانی که این چند روز آمدند از فساد گفتند، ولی چرا سهم خودشان از این فساد و تبعیض را نگفتند؟

پیام ویژه


کنایه‌ی رضایی به لاریجانی: اقتصاد جای فلسفه‌بافی هم نیست
1400/02/25 - 16:55
اذن آقا محسن از جهانگیری

پیام ویژه

محسن هاشمی درباره علت ثبت‌نامش در انتخابات گفت: من با جهانگیری رایزنی کردم، او بیشترین رای را در جبهه اصلاحات آورد، تجربه زیادی دارند و مشورت کردم ثبت‌نام بکنم یا خیر که ایشان گفتند ثبت کنید.
گرد و خاک ضرغامی
ضرغامی در حالی امروز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد که هوادارانش در جلوی وزارت کشور جنجال به پا کرده بودند. وی گفت: شعارم فرصت زندگی و راهبردم زدن زیر میز است، با کفش کوهنوردی زیر میز مرفهین می‌زنم.

پیام ویژه


انتقاد تند ضرغامی از رئیس جمهور؛ من روحانی نیستم
1400/02/25 - 13:39
نامزد ریاست‌جمهوری: بیمه اعضای شورای نگهبان را قطع می‌کنم

پیام ویژه

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در انتخابات ثبت‌نام کرد. وی در پاسخ به سوالی درباره ردصلاحیت شدنش اظهار کرد: دلیلی برای ردصلاحیتش نمی‌بینید و به شوخی گفت بیمه اعضای شورای نگهبان را قطع می‌کنم.
حضور اولین چهره سیاسی زن در انتخابات
زهرا شجاعی معاون رئیس جمهور در امور زنان در دولت سید محمد خاتمی امروز وارد ساختمان وزارت کشور شد تا به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کند و اولین کاندیدا زن در میان چهره‌های سیاسی باشد.

پیام ویژه


تنها کاندید زن اصلاح طلب: ثبت‌نام من گواه غیرت زنان ایران است
1400/02/25 - 19:41
نامزدهای دیگر...
مسعود پزشکیان نماینده مجلس، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، مصطفی کواکبیان نماینده سابق مجلس، محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران، محمد خوش چهره نماینده اسبق مجلس، سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران، مسعود زریبافان معاون احمدی‌نژاد، محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح طلب، عباس نبوی مدیر مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی ، سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، از دیگر ثبت‌نام کنندگان ریاست‌جمهوری بودند.
نهضت انصرافی‌ها
محمدرضا عارف، علی اکبر صالحی و صادق خرازی از حضور در انتخابات انصراف دادند.
همچنین علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به نفع رئیسی کنار کشیدند.
آخرین عجایب
حضور چهره‌های عجیب و غریب امروز هم به چشم می‌خورد. با این تفاوت که احتمالا با تغییر قانون دیگر شاهد حضور چنین افرادی برای ثبت‌نام در ریاست‌جهموری نخواهیم بود.
غول چراغ جادو هستم

پیام ویژه

در میان هیاهوی ثبت نامی امروز، شخصی که خود را غول چراغ جادو معرفی کرد با ظاهری کاملا متفاوت و آغشته به رنگ آبی جلوی ستاد انتخابات حاضر شد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
ثبت‌نام نامزد انتخابات با گوش پاک‌کن

پیام ویژه

مرتضی درخشان گوش پاک کن هم به وزارت کشور آمد و پس از ثبت نام در انتخابات با ادبیاتی طنز گفت: اگر تایید صلاحیت نشوم انتخابات را قبول ندارم و اگر تایید صلاحیت بشوم هم شورای نگهبان را قبول ندارم. او در پاسخ به این سوال که برنامه هایتان را تشریح کنید، گفت: فعلا گرسنه ام!
همه دنیا منتظر رئیس جمهور شدن من هستند

پیام ویژه

زکریا لطفی پور که می‌گوید دنیا از آوازه اش به وحشت خواهد آمد از رشت به تهران آمده و چندین دکترا دارد. او می‌گوید به هر فرزند متولد شده 120 میلیون تومان پول خواهد داد. او اذعان دارد که تمام دنیا منتظر حضورش در این دوره از انتخابات خواهند بود. 

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/662203/اخبار-داغ-انتخابات--جشنواره-ثبت‌نام‌ها؛-کولاک-نامزدهای-ریاست‌جمهوری!
بستن   چاپ